۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۲۴۴۹۰۷
استاندار خراسان رضوی:

رسانه ها در غنا بخشیدن به محتوای فرهنگی برنامه ها نقش مهمی دارند

خبرگزاری رسا ـ استاندار خراسان رضوی با بیان این که رسانه در شرایط کنونی که جنگ رسانه ها مطرح است، نقش مهمی دارد، گفت: رسانه ها باید در غنا بخشیدن به محتواهای فرهنگی، توجه به عوامل ساخت برنامه، توجه به مخاطبین و مواردی که کمتر مورد توجه است تلاش بیشتری داشته باشد.
شبکه خراسان رضوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، عصر امروز همزمان با 36 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آیین رونمایی از آثار فاخر تلویزیونی و بخش زیارت شبکه استانی و آغاز بهره برداری رسمی از پروژه های فنی و خبر صدا و سیمای خراسان رضوی با حضور معاون امور مجلس و استان های رسانه ملی صدا و سیما کشور، استاندار خراسان رضوی و معاونین استانداری، مدیر کل میراث فرهنگی، اعضای شورای شهر، امام جمعه تربت جام، فرمانده  مرزبانی و برخی دیگر از مسؤولان اجرایی استان در مجتمع رضوان صدا و سیمای مشهد برگزار شد.

 

علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی در این مراسم  به اثربخشی و  تلاش های صدا و سیما  در پخش مستقیم ورود امام راحل به میهن با وجود فشارهای رژیم پهلوی و نیز در مقاطع بعد از انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: همان گونه که نظام و انقلاب متکی به ارزش های دینی و مردم است، صدا وسیما نیز به عنوان پنجره ارتباطی مردم و مسؤولان در این نقطه دارای تعامل است.

 

وی ادامه داد: اختصاص بخشی از برنامه استانی خراسان رضوی به موضوع زیارت می تواند بخشی از نیازهای مردم را در فرهنگ زیارت پاسخگو باشد.

 

استاندار خراسان رضوی با بیان این که رسانه در شرایط کنونی که جنگ رسانه ها مطرح است، نقش مهمی دارد، اظهار کرد: رسانه ها باید در غنا  بخشیدن به محتواهای فرهنگی، توجه به عوامل ساخت برنامه، توجه به مخاطبین و مواردی که کمتر مورد توجه است تلاش بیشتری داشته باشد.

 

رشیدیان به ضریب نفوذ بالای صدا و سیما اشاره و تصریح کرد: صدا و سیما در حوزه مسائل مطرح در استان با استفاده از ظرفیت های علمی، فرهنگی و هنری می تواند مؤثر و نقش آفرین باشد و با مشارکت فرهیختگان و هنرمندان به حل مسائل روز استان بپردازد؛ از رسانه استانی درخواست داریم زمان بیشتری را به برنامه های زنده حرم مطهر رضوی اختصاص دهد.

 

گفتنی است، در این مراسم به پیشنهاد استاندار برای نشان دادن وحدت شیعه و سنی در کشور از دو نفر علمای اهل سنت از جمله امام جمعه تربت جام خواست تا رونمایی از 23 اثر فاخر از تولیدات صدا و سیمای خراسان رضوی را انجام دهند؛ همچنین افتتاح پروژه فنی دیجیتال تربت جام به نمایندگی از داورزن، سرولایت و طرقبه با دستور استاندار انجام شد./844/پ202/ب6

ارسال نظرات