۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۲۶۰۰۱۲
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

تنها راه کسب عزت و سربلندی ایستادگی و اتحاد است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با اشاره به اهمیت اتحاد و همبستگی در کشور، گفت: در مقابله با دشمن همه ما متحد هستیم چرا که نص صریح قرآن است که تنها راه کسب عزت و سربلندی ایستادگی و اتحاد است.
حجت الاسلام کاملي فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام حسن کاملی فر، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل عصر امروز در یادواره شهدای فرهنگی که در اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، برگزار شد با اشاره به 721 شهید دانش آموز و 65 شهید فرهنگی در استان اردبیل، خاطرنشان کرد: امروز به برکت خون شهدای عزیز با وجود همه مشکلات و تحریم ها ایران به یک قدرت منطقه ای و جهانی تبدیل شده است.

 

وی در ادامه با اشاره به وضعیت و شرایط منطقه و ایجاد گروه های سلفی و تکفیری از سوی آمریکا و غرب برای ضربه زدن به اسلام ناب، افزود: وهابیون و سلفیان خود به این معترفند که برایشان قابل قبول نیست شهر هایی مانند بغداد، دمشق و صنعا که زمانی در اختیار آن ها بود هم اکنون به وسیله شیعیان و ایران کنترل می شود.

 

حجت الاسلام کاملی فر، تصریح کرد: زمانی که داعش به عراق حمله کرد تمامی مراکز عراق دچار آشفتگی شدند و حتی بصره که در دورترین نقطه از منطقه آشوب بود در حال تخلیه بود ولی تدابیر رهبری معظم انقلاب اسلامی سبب شد تا انسجام مردمی بین مردم عراق ایجاد و سپاهی به نام سپاه بدر تشکیل شود که این مساله منجر به آزاد سازی یکی پس از دیگری شهرهای عراق شد.

 

وی بیان داشت: عربستان با حمله به مردم مظلوم یمن تصور می کرد که می تواند حمایت مردم را از انصارالله قطع کند، در حالی که حتی یک مورد اقدام مردمی علیه انصار الله صورت نگرفت و مشاهده کردیم طی چهل روز حمله ناعادلانه تعداد استان های تحت کنترل انصار الله از 2 به 18 استان رسید.

 

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی، داعش را ایجاد کردند و بر کسی پوشیده نیست که هدف از ایجاد این گروهک مقابله با ایران است.

 

وی افزود: نظام اسلامی ضمن آگاهی از این موضوع تهدید بسیار خطرناک داعش را باز هم به فرصت تبدیل کرد و توانست مردم عراق را بسیج کرده و افزون بر مقابله با داعش در مقابل هرگونه تهدیدی آماده باشند.

 

حجت الاسلام کاملی فر، اظهار داشت: دشمن با دیدن اتحاد و انسجام در کشور ما مایوس می شود و مقام معظم رهبری با آگاهی از این موضوع امسال را سال دولت و ملت، هم دلی و هم زبانی نام گذاری فرمودند چرا که دشمن به شدت روی این موضوع تبلیغ می کند که کشور ما دو قطبی شده است حال آن که همه ما هم دل و هم زبان هستیم و اگر نقدی صورت می گیرد از روی خیر خواهی است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با اشاره به اهمیت اتحاد در کشور، گفت: در مقابله با دشمن همه ما متحد هستیم چرا که نص صریح قرآن است که تنها راه کسب عزت و سربلندی ایستادگی و اتحاد است./937/پ202/ب4

ارسال نظرات