۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۲۶۴۶۷۷
استاد درس خارج حوزه علمیه:

دولتمردان از برگزاری تجمعات مردمی در پشتیبانی تیم مذاکره کننده، حمایت کنند

خبرگزاری رسا ـ استاد درس خارج حوزه علمیه با بیان این‌که حضرات آیات نوری همدانی، علوی گرگانی، سید محمود شاهرودی، یزدی، حسینی بوشهری از برگزاری تجمع هسته‌ای طلاب به شدت استقبال و حمایت کردند، گفت: افراد بسیاری از همین حاضران در تجمع بارها برای موفقیت تیم مذاکره کننده نذرها کرده‌اند؛ امیدواریم دولتمردان از این تجمعات حمایت کنند.
حجت الاسلام والمسلمين ولي الله لوني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ولی الله لونی استاد درس خارج حوزه علمیه عصر امروز در اجتماع بزرگ هسته ای حوزویان که با حضور طلاب، اساتید و شخصیت های حوزوی در مدرسه فیضیه قم برگزار شد، اظهار داشت: دشمن قدرتی ندارد که ملت ایران و این جمعیت کثیر که حامی نظام خود هستند را بتواند زمین گیر کند.

 

وی ادامه داد: ملت ایران به انرژی هسته‌ای که 12 سال دشمن را به پای مذاکره کشانده است، می‌نازد اما علت اصلی ناز مردم، تنها انرژی هسته‌ای نیست. ملت ما به چهارده معصوم(ع) و وجود نازنین امام زمان(عج) می نازد.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه خاطرنشان کرد: به رهبر خود که فرزند سید و سالار شهیدان است و به شهیدان و امت بزرگ ایران می‌نازیم؛ آمریکا رهبر دولت‌ها و ما رهبر ملت‌ها هستیم که نتیجه نبرد آنان با ما چیزی جز برد ما نخواهد بود.

 

وی اضافه کرد: مراجع عظام تقلید پشت سر شهدای هسته‌ای و پشت سر ما که نخستین حامیان مذاکرات بوده و هستیم، ایستاده‌اند اما ما در محتوا و شیوه مذاکره تنها چیزی را می‌پذیریم که رهبر معظم انقلاب فرموده باشند که در این راه تا آخرین قطره خون رهبر خود را حمایت خواهیم کرد.

 

حجت الاسلام لونی خطاب به تیم مذاکره کننده ابراز کرد: در مذاکرات چانه زنی بر سر مادیات را کنار گذاشته و بدانید که ملت را در کنار خود دارید؛ ما نماینده عقلانیت در دنیا هستیم.

 

وی با بیان این‌که عده زیادی فشارهایی را برای تعطیل شدن این تجمع آوردند، گفت: در حال حاضر اساتید حوزه علمیه، فلاسفه، دکتراهای فقه و اصول و طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با حضور گسترده و پرشور خود ما را شرمزده خود کردند.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه عنوان کرد: حضرات آیات نوری همدانی، علوی گرگانی، سید محمود شاهرودی، یزدی، حسینی بوشهری از برگزاری این تجمع به شدت استقبال و حمایت کردند.

 

وی افزود: مدیر حوزه‌های علمیه در شورای عالی حوزه علمیه قم از برگزاری این تجمع حمایت کرد و آن را به تصویب رساند؛ البته مرکز مدیریت حوزه علمیه قم و شورای عالی حوزه علمیه قم برگزار کننده این اجتماع نیستند اما مهر تأیید آنان همراه ما است.

 

حجت الاسلام لونی با بیان این‌که شعار ما در این تجمع نرم اما دشمن ستیز است، خاطرنشان کرد: افراد بسیاری از همین حاضران در تجمع بارها برای موفقیت تیم مذاکره کننده نذرها کرده‌اند؛ امیدواریم دولتمردان از این تجمعات حمایت کنند.

 

وی در پایان گفت: هیچ تشکل، مؤسسه، نهاد و عنوانی در این تجمع مهر ندارد؛ مهر اجتماع ما را حوزه علمیه قم صادر کرده است؛ هر چند که مسؤولینی در این تجمع حضور دارند اما همه ما وصل به دریای جمعیت حوزوی هستیم./997/پ202/ج

ارسال نظرات