۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۵
کد خبر: ۲۶۵۸۹۰
معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه:

مداحان نقش زیادی در نشر معارف قرآن و عترت دارند

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: یکی از مهم ترین ابزارهای فرهنگی در نشر معارف قرآن و عترت، سخنرانی و مداحی است. تأثیری که مداحی با نوای خوش بر مردم دارد، تأثیر مثبت و اثرگذاری است.
معاون فرهنگي حرم حضرت معصومه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، حجت الاسلام احمدی عصر روز یکشنبه، 17 خردادماه در جمع مداحان و شاعران اهل بیت علیهم السلام در سالن امام خامنه ای حرم مطهر گفت: این نشست در راستای شنیدن نظرات و انتقادات و پیشنهادات شما برگزار شده است.

 

وی هدف معاونت فرهنگی آستان مقدس را بر اساس آنچه مقام معظم رهبری در حکم تولیت جدید آستان مقدس تبیین کرده است، نشر معارف قرآن و عترت معرفی کرد و گفت: این وظیفه در قالب های مختلفی در حال تحقق است که از جمله آنها، برگزاری مسابقات مختلف، تورهای حرم گردی، فعالیت های متنوع کودک و نوجوان، برپایی نمایشگاه، دوره های آموزشی، پاسخ گویی شرعی، دوره های آموزشی قرآن و حدیث است.

 

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: یکی از مهم ترین ابزارهای فرهنگی در نشر معارف قرآن و عترت، سخنرانی و مداحی است. تأثیری که مداحی با نوای خوش بر مردم دارد، تأثیر مثبت و اثرگذاری است.

 

در این مراسم، جمعی از مداحان از جمله حاج عباس حیدرزاده، حاج علی مالکی نژاد، حاج محمد رضا عاصی، حاج علی صادقی، حاج ابراهیم مرادی و آقای موحدی به نمایندگی از شاعران آیینی به تبیین دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند/1323/د101/ی

ارسال نظرات