۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۲۶۶۸۰۶
آیت الله علما:

آمریکا امنیت منطقه را مختل کرده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کرمانشاه با بیان این‌که آل سعود نقشه ها و اهداف شیطانی آمریکا را عملی می کند، گفت: آمریکا به واسطه ایجاد فرقه های مختلف، امنیت منطقه را مختل کرده است.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه عنوان داشت: آمریکا به واسطه ایجاد فرقه های مختلف تروریستی، امنیت منطقه را مختل کرده است.


وی با اشاره به نزدیکی ایام ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: تمام ارگان ها و سازمان های مربوط موظف به ایجاد فضای معنوی هستند و امید است که همگی از فضایل و کرامات این ماه برخوردار شوند.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد عدم تحریف مکتب و سیره امام خمینی(ره) عنوان داشت: انقلاب به مدیریت امام راحل و به پشتوانه طلاب و روحانیان و سایر اقشار مردم ایجاد شد، پس حفظ شخصیت و ادامه دادن مکتب و راه امام خمینی(ره) و شهدا بسیار حائز اهمیت است.


امام جمعه کرمانشاه با اشاره به باطن شیطانی آمریکا، اظهار کرد: آمریکا همچون گرگی است که دست از باطن سیاه و پلید خود بر نخواهد داشت و کشورهای منطقه را به آشوب کشانده و در منطقه نا امنی ایجاد می کند.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه خاطرنشان کرد: آمریکا کشورهای عربی را تحت تسلط خود قرار داده و آل سعود نیز نقشه ها و اهداف شیطانی آمریکا را در مناطق مورد نظر آن عملی می کند.


وی در پایان بر لزوم ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه تأکید کرد و افزود: کشورهای غربی در تلاش برای تغییر فرهنگ ایرانی اسلامی اصیل هستند و باید مسؤولان و مردم از این نقشه های شوم آگاه باشند و تمام شئون جامعه متکی بر اسلام باشد./857/پ202/ب4

ارسال نظرات