۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۲۷۳۳۲۳
نماینده ولی‌فقیه در ناحیه بسیج حضرت عبدالعظیم حسنی:

نابودی و حذف اسرائیل از صفحه روزگار در گرو اتحاد مسلمانان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی‌فقیه در ناحیه بسیج حضرت عبدالعظیم حسنی گفت: در حال حاضر جهان اسلام باید با یکدیگر متحد شده و روز قدس را گرامی بدارند تا بتوانند اسرائیل را از صفحه روزگار حذف کنند.
حجتي نيا

حجت الاسلام والمسلمین عزیزالله حجتی‌نیا، نماینده ولی‌فقیه در ناحیه بسیج حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت نام‌گذاری روز قدس از دیدگاه امام راحل، گفت: نام‌گذاری روز قدس ابتکاری از سوی امام راحل بود که بعد از گذشت سال‌ها ادامه دارد تا روزی که قدس شریف به حول قوه الهی آزاد شود.

 

وی افزود: قصد یهودیان صهیونیسم از اشغال فلسطین از ابتدا نابودی اسلام و مسلمانان بود به همین دلیل در منطقه آسیا خیمه زدند تا به راحتی بتوانند مسلمانان را از نیل تا فرات نابود کنند.

 

حجت الاسلام حجتی‌نیا با اشاره به هدف امام راحل از نام‌گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، بیان داشت: زمانی که امام راحل نظام جمهوری اسلامی ایران را تشکیل داد، جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند تا سبب اتحاد بین مسلمانان جهان شود.

 

نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با اشاره به جهانگیر شدن روز قدس در میان امت اسلامی، تصریح کرد: سال اول که روز جهانی قدس از جانب امام راحل اعلام شد تنها در کشور جمهوری اسلامی ایران روز قدس گرامی داشته ‌می‌شد ولی در سال‌های بعد روز قدس بین امت اسلامی جهانگیر شد.

 

وی در ادامه به اتحاد بین مسلمانان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر جهان اسلام باید با یکدیگر متحد شده و روز قدس را گرامی بدارند تا بتوانند اسرائیل را از صفحه روزگار حذف کنند.

 

حجت الاسلام حجتی‌نیا در ادامه پیام امام راحل که روز قدس را روز مقابله مستضعفین در مقابل مستکبرین جهان می‌داند، بیان داشت: امام راحل که روز قدس را روز مقابله مستضعفین در مقابل مستکبرین جهان می‌داند و با این نامگذاری استکبار حهانی را در یک طرف و امت اسلامی را در طرف دیگر قرار داد.

 

نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با اشاره به پیام دیگر نام‌گذاری روز قدس، عنوان کرد: پیام دیگر امام راحل که جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند، این بود که بین مسلمانان تفرقه رخ ندهد، زیرا  اسرائیل به تنهایی نمی‌توانست غده سرطانی باشد بلکه این آمریکای مستکبر و ابرقدرت‌های جهان بودند که اسرائیل را برای نابودی مسلمانان تقویت می‌کردند.

 

وی افزود: این پیام امام راحل به خودی خود سبب شد جهان اسلام در برابر استکبار جهانی مقاومت کرده و چهره استکبار جهانی را برای مسلمانان افشا کند؛ امروز دنیا و استکبار جهانی نظاره‌گر این است که امت اسلامی و امت‌های دیگر چگونه فوج فوج به اسلام روی می‌آوردند و مسلمان می‌شوند.

 

حجت الاسلام حجتی‌نیا در پایان گفت: اتحاد مسلمانان دلیلی است که استکبار گروه تکفیری داعش را در منطقه به وجود آورد و این آخرین تلاش استکبار جهانی خواهد بود و به زودی گروه تکفیری داعش به دست مسلمانان نابود شده و استکبار شکست خواهد خورد./807/ت302/ح

ارسال نظرات