۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۲۷۵۵۲۳
آیت الله علما:

فهم دقیق ظرایف قرآن کریم احتیاج به طهارت روح و جان دارد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما پس از اقامه نماز عید سعید فطر در جمع روزه داران کرمانشاهی گفت: ماه مبارک رمضان برای سیقل دادن عقل و قلب ما است که وجود ما را آمیخته و به تقوا می رساند.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، نماز عید سعید فطر به امامت آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در چهار راه بسیج استان کرمانشاه برگزار شد.


آیت الله علما در خطبه های عید سعید فطر با قبولی عبادات و طاعات روزه داران کرمانشاهی از خداوند متعال خواستار توفیقات و گسترده شدن سایه برکاتش بر تمام مسلمانان جهان شد.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به بیانات امام راحل عنوان داشت: امام خمینی (ره) که بی شک عارف کاملی بود، در فضیلت ماه مبارک رمضان پیرامون دعا و مناجات می فرماید که با عبادات باید ذوق کرد.


وی در ادامه افزود: مناجات، دعا، روزه و نماز عید سعید فطر ذوق کردنی است و اگر حقیقت عبادات ماه رمضان را خوب بفهمیم، قرآن را خوب مسح می کنیم.


امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: فهم دقیق ظرایف قرآن کریم احتیاج به طهارت روح و جان دارد به طوری که فهم همه امور به طهارت باطن، بستگی دارد.


آیت الله علما ابراز کرد: ماه مبارک رمضان برای سیقل دادن عقل و قلب ما است که وجود ما را آمیخته و به تقوا می رساند.


امام جمعه کرمانشاه در پایان با بیان حدیثی از امیرالمؤمنان(ع) تصریح کرد: تقوا، عبادت و بندگی، شرافت دنیایی و اخروی را به دنبال دارد لذا سعی کنیم آثار رمضان را حفظ و نگه داری کنیم./857/پ201/ح

ارسال نظرات