۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۲۸۰۴۰۸
سردار ناظری:

اتحاد ارتش و مردم یمن سبب پیروزی آنها می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مسؤول انتشارات فاتحان با بیان این‌که در زمان جنگ تحمیلی ارتش همراه مردم از کشور دفاع می‌کرد، گفت: امروز نیز مردم یمن و سایر کشورهای اسلامی به همراه ارتش خود و با الگوگیری از ایران در مقابل متجاوزان ایستاده‌اند.
علي ناظري مدير اتشارات فاتحان

سردار علی ناظری، مدیر مسؤول انتشارات فاتحان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به الگوگیری کشورهای منطقه از مقاومت اسلامی ایران در دوران جنگ تحمیلی، گفت: بعد از انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس مردم نقش اصلی در پیروزی مقابل دشمنان داشتند.

 

وی افزود: حضور مردم در دفاع مقدس یک نقش تشریفاتی نبود، بلکه نقشی سرنوشت ساز، جدی و غیر قابل جایگزین در آن زمان بود که اثرات مثبت آن تا امروز و آینده کشور ادامه دارد.

 

ناظری با اشاره به کتاب‌های منتشره فاتحان درباره دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در این کتاب‌ها به نقش با ارزش مردم با همه جزئیات آن از اقشار مختلف مردمی اعم از پزشکان، معلمان، دانش‌آموزان، دانشجویان، مرد و زن پرداخته شده است.

 

مدیر مسؤول انتشارات فاتحان با اشاره به فرمایش امام راحل، ابراز کرد: امام راحل از آغاز تا پایان جنگ به نقش بی بدیل مردم اشاره کرده و فرمودند: اگر مردم نبودند نمی‌توانستیم جنگ را به پایان رسانده و از مملکت و نظام خود دفاع کنیم.

 

وی در ادامه بیان داشت: امام راحل می‌فرمودند: ما تجربیات جنگ تحمیلی خودمان را بدون هیچ چشم داشتی به سایر مردم دنیا و کشورهای منطقه و کسانی که علاقه‌مند ادامه راه انقلاب اسلامی ایران هستند تقدیم می‌کنیم.

 

ناظری گفت: اگر تجربیات و نقش مردم در دفاع مقدس ایران خوب ترسیم شود و در اختیار دوستداران انقلاب اسلامی قرار گیرد در مسیر بیداری اسلامی بسیار مؤثر خواهد بود.

 

مدیر مسؤول انتشارات فاتحان، اظهار کرد: امروز جنگ‌هایی که تحت عنوان مقاومت اسلامی در منطقه به مقابله با استکبار جهانی و مصداق آن رژیم غاصب صهیونیسم و آمریکا و کشورهای وابسته به آنها پرداخته‌اند از نیروی مردمی استفاده می‌کنند.

 

وی با اشاره به مقاومت اسلامی در منطقه، افزود: مقاومت مردم در منطقه الگوی خود را از انقلاب اسلامی گرفته است، به عنوان مثال الگوی مقاومت در لبنان، سوریه، عراق و یمن تقریبا شبیه مقاومت اسلامی ایران است.

 

مدیرمسؤول انتشارات فاتحان، بیان داشت: در زمان جنگ تحمیلی ارتش همراه مردم از کشور دفاع می‌کرد و امروز نیز مردم یمن، عراق، سوریه و لبنان همراه ارتش خود و با الگوگیری از ایران در مقابل متجاوزان از کشور خود دفاع می‌کنند./807/ت302/ح

ارسال نظرات