۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۲۸۱۶۸۱
مشاور راهبردی سازمان سینمایی کشور:

رشد آثار تولیدی در جهت پیشبرد اهداف جشنواره رضوی ضروری است

خبرگزاری رسا ـ مشاور راهبردی سازمان سینمایی کشور با بیان این که هدف اصلی جشنواره رضوی ترویج فرهنگ رضوی و شناخت شخصیت امام رضا(ع) بین جوانان است، گفت: رشد آثار تولیدی جشنواره رضوی در جهت پیشبرد اهداف جشنواره ضروری است.
اختتاميه جشنواره

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، رمضان علی حیدری خلیلی، مشاور راهبردی سازمان سینمایی کشور، ظهر امروز در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه دهمین جشنواره تولیدات تلویزیونی رضوی در جمع خبرنگاران گفت: رشد و بالندگی آثار تولیدی جشنواره در جهت پیشبرد اهداف جشنواره رضوی ضروری است.

 

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی در جامعه امروز افزود: گسترش فرهنگ دینی از نیاز های جامعه است.

 

حیدری خلیلی با اشاره به این که جشنواره تولیدات تلویزیونی رضوی نخستین دوره ای است که برگزار شد، اظهار داشت: این حرکتی مثبت در جهت تقویت تولیدات تلویزیونی معنوی و رضوی است.

 

وی با تأکید بر این که برگزاری جشنواره رضوی در سال های آینده باید با برنامه ریزی صحیح و مداوم به رشد قابل خوبی برسد.

 

حضور صدا و سیما بستر مناسبی برای تولید فیلم ها و جشنواره های رضوی است

مشاور راهبردی سازمان سینمایی کشور تبیین و ترویج فرهنگ دینی و سیره اهل بیت(ع) را از برنامه های شاخص صدا و سیما دانست و خاطرنشان کرد: حضور صداو سیما زمینه و بستر را برای تولید و پخش جشنواره ها و فیلم های رضوی فراهم کرده است.

 

وی با تأکید بر توجه به فرصت ها در جهت ترویج و تبیین سیره عملی و علمی اهل بیت(ع) در جامعه بیان کرد: با تولید این آثار معنوی باید در جهت رشد، تولید و استمرار برنامه های معنوی واثر گذار تلاش کرد.

 

حیدری خلیلی تصریح کرد: حضور صدا و سیما در جشنواره رضوی تکمیل کننده اهداف اصلی این برنامه ها است.

 

تقویت بخش تلویزیونی حسن برگزاری جشنواره رضوی است

رضا داد، مشاور ارشد سازمان سینمایی کشور، در ادامه با بیان این که تقویت بخش تلویزیونی حسن برگزاری جشنواره رضوی است، گفت: پربار شدن این گونه مراسم ها نیازمند برنامه ریزی منسجم تری است.

 

وی با ابراز امیدواری از این که در سال های آینده نیز بیشتر به تقویت برنامه های تلویزیونی اهمیت داده شود، اظهار داشت: باید پایگاه ارزیابی جشنواره های  که سالانه برگزار می شوند، همواره فعال باشند.

 

داد با بیان این که هنر مؤثرترین زبان ارتباط و پرداختن به موضوعات دینی و مذهبی است، گفت: استفاده از زبان هنر در تبیین و ترویج فرهنگ رضوی بسیار تأثیرگذار است./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات