۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲
کد خبر: ۲۸۴۱۲۱
استاد حوزه علمیه بابل:

امنیت ایران اسلامی مرهون نعمت ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بابل با تأکید بر اینکه نعمت امنیت در ایران اسلامی مرهون ولایت فقیه است، گفت: در حالی که مردم منطقه در آتش ناامنی می سوزند به برکت وجود رهبر معظم انقلاب و رکن رکین انقلاب، ایران اسلامی دارای بالاترین ضریب امنیت منطقه است.
حبيب الله رسولي

حجت الاسلام حبیب الله رسولی، استاد حوزه علمیه بابل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، بر لزوم وحدت جهان اسلام در این برهه تاریخی تأکید کرد و گفت: امروز عده‌ای به نام اسلام و براساس نقشه های دشمنان در حال تضعیف قدرت اسلام و حاکم کردن دشمنان بر امت اسلامی هستند.

 

وی افزود: گروهک‌های تروریستی تکفیری در قالب پیاده نظام و مزدوران آمریکا استکبار جهانی به دنبال راه‌اندازی جنگ مذهبی هستند تا از این آتش افروزی ها بیشترین نفع، نصیب رژیم صهیونیستی شود.

 

مسؤول دفتر آیت الله مکارم شیرازی در مازندران بر لزوم روشنگری و همگرایی علمای جهان اسلام برای مقابله با جریان تکفیر و تفرقه برانگیز تأکید و خاطرنشان کرد: امروز رژیم آل سعود نقش پشتیبان مالی،لجیستیکی و عقبه فکری جریان تکفیری در منطقه و نقش آفرینی گروکهای تروریستی نظیرالقاعده، داعش، النصره و بوکوحرام را بر عهده دارد.

 

وی عامل اصلی اختلافات بین جهان اسلام را دولتهایی نظیر آمریکا و انگلیس بیان کرد و اظهار داشت: آل سعود با چراغ سبز استکبار جهانی با تجهیزات پیشرفته نظامی غربی در حال به خاک و خون کشیدن مسلمان یمن است و تنها بهانه آنها درخواست این ملت اعم از شیعه و سنی برای استقلال و حق حاکمیت بر سرنوشت خود است.

 

حجت الاسلام رسولی ادامه داد: امروز تشت رسوایی رژیم جنایتکار سعودی در یمن برای حمایت از اهل تسنن به زمین افتاده است زیرا در کنار کشته شدن شیعیان و زیدی ها اهل نسنن اعم از زن و کودک در یمن با جنگنده های سعودی و مزدوران آنها کشته می شوند.

 

وی با بیان این مطلب که علمای اهل سنت به وظیفه شرعی خود برای حفاظت از جان، مال و عقیده مسلمانان عمل کنند، اظهار داشت: علمای اهل سنت اگر امروز با هوشیاری، نجات اهل تسنن از غده های سرطانی نظیر داعش و النصره را در پیش نگیرند، دامنه این فجایع به مناطق وسیع تری از جهان اسلام گسترده می شود.

 

استاد حوزه علمیه بابل به اعدام روزانه  تعداد زیادی از اهل تسنن توسط گروهکهای تکفیری مانند داعش اشاره کرد و افزود: امروز بیشتر کشته شده های جنایت داعش در شمال عراق اهل تسنن هستند و این نشان دهنده رد ادعای جهان غرب در خصوص جنگ مذهبی در کشورهای اسلامی به ویژه عراق، سوریه و یمن است.

 

وی به نقش آفرینی رژیم غاصب صهیونیستی در جنایات گروهکهای تروریستی و حمایت کامل از این تروریستها پرداخت و گفت: رژیم غاصب صهیونسیتی برای رهایی از بن بست و نجات خود از پیروزی های جریان مقاومت ضمن حمایت کامل از گروهکهای تکفیری موجب انحراف اذعان جهان اسلام از جنایات خود شد.

 

حجت الاسلام رسولی با درخواست از علمای جهان اسلام برای افرایش نشست های هم اندیشی برای مقابله با اندیشه تکفیری در بین اهل سنت و تشیع تاکید کرد: امروز بر علمای جهان اسلام واجب شرعی است تا به وظیفه تاریخی خود برای نجات جهان اسلام از خطر بزرگ تکفیر و تشتت در بین مسلمانان عمل کنند.

 

وی ندای برخواسته از جمهوری اسلامی را ندای صلح و امنیت برای جهان اسلام و مقابله جریان تفرقه عنوان کرد و افزود: امروز باید قدردان نعمت بزرگ ولایت فقیه باشیم زیرا مقام معظم رهبری با هوشیاری و دور اندیشی خود چشم بیدار جهان اسلام است که هوشمندانه توطئه های دشمنان را به دقت رصد می کند.

 

استاد حوزه علمیه بابل با تاکید بر اینکه نعمت امنیت در ایران اسلامی مرهون نعمت بزرگ ولایت است، اذعان کرد: در حالی که کشورهای همسایه و مردم منطقه در آتش ناامنی می سوزند به برکت وجود رهبر معظم انقلاب و رکن رکین انقلاب، ایران اسلامی دارای بالاترین امنیت است.

 

وی با بیان این مطلب که پیش بینی رهبر معظم انقلاب در خصوص نتیجه حمایت برخی دولتها از گروکهای تروریستی در سوریه محقق شده است، تاکید کرد: اگر دولت ترکیه به نصیحت رهبر معظم انقلاب درباره دست برداشتن از حمایت گروهک‌های تروریستی درسوریه گوش می کرد، امروز دچار آتش افروزی تروریست ها در خاک خود نمی شد./1313/ت302/ح

ارسال نظرات