۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۲۸۹۴۰۲
کارشناس خانواده:

موفقیت در زندگی نیازمند صبر و برنامه‌ریزی است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس خانواده با تأکید براین موفقیت در زندگی نیازمند صبر و برنامه‌ریزی است، گفت: انسان باید برای رسیدن به مقصد و اهداف خود صبر به خرج دهد و منتظر گذر زمان باشد.
حجت الاسلام روح الله شريفي ، کارشناس خانواده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام روح الله شریفی، کارشناس خانواده بعداز ظهر امروز در دیدار اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در مدارس خوزستان با آیت الله موسوی جزایری که در بیت ایشان برگزار شد، با اشاره به این که برخی‌ها به دنبال موفقیت در زندگی روزانه هستند، اظهار داشت: اما متأسفانه بسیاری به این مسأله دست پیدا نمی کنند.

 

وی با اشاره به این که نخستین گام برای موفقیت در زندگی روزانه به ویژه دانش آموزان در دوران تحصیل، برنامه‌ریزی است، ابراز داشت: براساس حدیثی از پیامبراکرم(ص) اگر کسی سنتی را ایجاد کند تا وقتی که به آن عمل شود برای آن شخص ثواب و اجر نوشته می شود.

 

این مقام مسؤول با بیان این که اگر یکی از اعضا دوستان خود را به انجمن اسلامی و مسیر اسلام هدایت کند تا وقتی که در در این صراط گام بر می دارد برای او پاداش نوشته می شود، گفت: اگر انسان سبب حفظ و فراگیری سوره و یا آیه ای از قرآن شود در این اجر شریک است.

 

حجت الاسلام شریفی با تأکید بر این‌که برای برنامه ریزی بایستی درست مشورت و در مورد آن کار تفکر کرد، ادامه داد: علت اصلی مشکل جوانان امروزه به سبب سرخود انجام دادن کارها است.

 

کارشناس خانواده با اشاره به این که مسؤولان انجمن اسلامی بایستی در مدارس شورا تشکیل دهند، گفت: بسیاری از آدم های بزرگ دنیا، اطرافیان آنها را اصلا به شمار نمی آوردند و کسی قبولشان نداشت اما به سبب باور و اراده توانستند دنیا پیرامون خود را تغییر دهند.

 

وی با اشاره به این که امام خمینی(ره) روزی که برای انقلاب قیام کردند کسی همراه او نبود و افرادی او را ممانعت می کردند اما ایشان با اراده و باور و ایمان قلبی به حرکت خود ادامه دادند، بیان داشت: انسان باید برای رسیدن به مقصد و اهداف خود صبر به خرج دهد و منتظر گذر زمان باشد./9453/203/ب2

ارسال نظرات