۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۲۹۳۰۰۴
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

تنها راه برون رفت از مشکلات بهره گیری از تدابیر رهبری است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان این‌که تنها راه برون رفت از مشکلات بهره گیری از تدابیر رهبری است، گفت: نظام اسلامی به برکت ولایت فقیه و پشتوانه مردمی از فتنه‌های خطرناک دشمنان عبور کرده است.
حجت الاسلام کاملي فر، نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی فر، نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در جمع فرماندهان و بسیجیان سپاه استان با تأکید بر ولایت‌مداری در هر شرایط زمانی و مکانی اظهار داشت: نظام اسلامی به برکت وولایت فقیه و پشتوانه مردمی از فتنه‌های خطرناک دشمنان عبور کرده است.

 

وی با بیان این‌که نظام اسلامی ایران به عنوان نظامی مقتدر و تاثیرگذار در منطقه تبدیل شده است، گفت: دشمن با توجه به شکست در جبهه های مختلف از نظام اسلامی درصدد ضربه زدن به پشتوانه مردمی آن با اعمال تحریم های اقتصادی است.


حجت الاسلام کاملی فر ادامه داد: اکنون شاهد تأثیرگذاری عمیق نظام مقدس جمهوری اسلامی در فراتر از مرزهای جغرافیایی و در اقصی نقاط دنیا و منطقه هستیم تا جایی که دشمنان به قدرت تاثیرگذاری بزرگ کشورمان اذعان دارند.


وی بیان داشت: بر اساس فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب علیرغم توافق در مسائل هسته ای، رفتارمان در قبال آمریکای مستکبر تغییر نخواهد کرد و از حمایت از گروه های مقاومت و دوستان نظام در منطقه دست نخواهیم کشید.


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: نظام جمهوری اسلامی به برکت پشتوانه مردمی، خون شهدا و رهبری های مدبرانه رهبر انقلاب از گردنه ها و فتنه های خطرناک دشمنان عبور کرده و توانسته مانند دوران دفاع مقدس تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.


وی ادامه داد: با توجه به وجود برخی مشکلات اقتصادی، تنها راه برای برون رفت از این مشکلات معیشتی بهره گیری از تدابیر رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت های داخلی است.


حجت الاسلام کاملی فر خاطرنشان کرد: دشمن درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی از طریق نفوذ در درون جامعه و دستگاه به ویژه با حضور افراد فاقد صلاحیت و معاند از طریق انتخابات پیش رو است./935/103/ب2

ارسال نظرات