۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۲۹۴۳۶۸
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

اهل تسنن پیرو ولایت و پاسدار انقلاب هستند/ پیروی از رهبر انقلاب پیروزی کشور در تمام عرصه ها را به دنبال دارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه، گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر اتحاد میان مسلمانان تأکید دارند، اهل تسنن پیرو ولایت و پاسدار انقلاب هستند.
ملا محمد محمدي ملا محمد محمدي

ملا محمد محمدی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشا، با اشاره به فرا رسیدن سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه عنوان داشت: سفر رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه خیر و برکت فراوانی را نصیب مردم این دیار کرد، مردم مشتاق دیدار رهبر بودند و خوشبختانه در این سفر همه مردم کرمانشاه با شور و نشاط خاصی به دیدار با رهبر خود شتافتند.


امام جمعه اهل سنت کرمانشاه ادامه داد: خیر مادی و معنوی بسیاری در این سفر نصیب استان کرمانشاه شد، عشق و شور و نشاطی که در میان اقشار مختلف مردم استان موج می زد، حال و هوای شهر را دگرگون کرده بود، از لحاظ مادی نیز این سفر مصوبات و اعتبارات بسیار خوبی در اختیار استان قرار داد و امید است با همت مسؤولان استانی تمام مصوبات به اجرا درآمده و بهره برداری شوند.


ملامحمدی با اشاره به خاطرات خود در سفر رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: در اکثر ملاقات‌ها و دیدارهای رهبر در استان حضور داشته و سعادت داشتم در مدت سفر استانی، از محضرشان بهره مند شوم.


وی درباره عکس‌های خود که از سفر رهبر به استان کرمانشاه به یادگار دارد، یادآور شد: در دیدار رهبر با نخبگان سعادت داشتم در کنار رهبر معظم انقلاب باشم و تقاضا کردم اجازه دهند محاسن مبارکشان را ببوسم، در آن دیدار اشک شوق می‌ریختم و نگاه رهبر به من بود و از این توجه و لطف رهبر به خود، بسیار خوشحال بودم.


امام جمعه اهل سنت کرمانشاه افزود: در این دیدار سعادت داشتم پشت سر رهبر معظم انقلاب به نماز بایستم و حتی ناهار را در کنار ایشان صرف کردم، در این دیدار‌ها رهبر انقلاب بر اتحاد میان مسلمانان بسیار تأکید داشتند و بنده نیز در زمانی که برای صحبت در اختیار داشتم، عرض کردم که اهل تسنن همواره در کنار ولایت بوده و پاسدار انقلاب هستند.


وی فرمانده کل قوا را مقتدر و آگاه توصیف کرد و ابراز داشت: دشمن از وجود نظام ولایتی وحشت دارد، دولت و ملت نیز باید پیرو رهبر باشند تا خللی در امور کشور به وجود نیاید، زیرا خوشبختانه رهبر فرزانه و آگاه و مقتدر ایران، از توطئه های دشمنان آگاه است و همواره هدایتگر کشور به سمت نورانیت و آرامش است.


ملا محمدی در پایان تأکید کرد: پیروی و تبعیت از رهبری، پیروزی برای کشور در تمام عرصه ها را به دنبال دارد و اگر کلیه مسائل داخلی و خارجی کشور با راهنمایی های رهبر پیش برود، تمام مشکلات حل و فصل خواهد شد و تا زمانی که دولت و ملت در خط رهبری باشند مشکلی برای کشور و نظام بوجود نمی آید./857/302/ب2

ارسال نظرات