۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۲۹۸۷۴۰
اسماعیل هنیه:

حافظان قرآن از مبارزترین جوانان فلسطینی هستند

خبرگزاری رسا ـ نائب رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: انتفاضه قدس در حمایت از مسجد الاقصی و مجبور کردن رژیم اشغالگر به عقب نشینی از اقداماتش علیه این مسجد دستاوردهای خوبی به دنبال داشته است.
هنيه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، "اسماعیل هنیه" نائب رییس دفتر سیاسی حماس در مراسم تقدیر از حافظان قرآن در شهر غزه گفت: انتفاضه قدس دستاوردهای خوبی به دنبال داشته و طرح های رژیم صهیونیستی، حملات و تجاوزات شهرک نشینان تندروی صهیونیست علیه مسجد الاقصی را ناکام گذاشت زیرا عملیات های انفرادی فلسطینیان دیدگاهای امنیتی اشغالگران را تغییر داد.

 

وی با اشاره به اینکه برخی ها به حل وفصل و روند صلح دلخوش کرده اند، گفت: انتفاضه قدس، پیروزی واقعی خود را رقم خواهد زد و این موضوع بسیار نزدیک است.

 

هنیه اظهار داشت: عملیات های انفرادی فلسطینیان از مرزهای امنیتی اشغالگران فرا رفته و به آنها تلفات زیادی وارد کرده است بنابراین نسلی که شعله انتفاضه را هدایت خواهد کرد پیشقراولان آزادی خواهند بود زیرا بسیاری از مبارزان مقاومت و گردانهای قسام که اکثر آنان حافظ قرآن بوده جزو مبارزترین جوانان فلسطینی بوده اند و به همین خاطر نسل کنونی نسل آزادی بخش فلسطین است.

 

وی در پایان از عملکرد مساجد غزه و انجمن قرآن کریم که باعث شده هزاران نفر از فرزندان غزه قرآن کریم را حفظ کنند، قدردانی و تمجید کرد./982/ب101/د

منبع: تقریب

ارسال نظرات