۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۲۹۹۴۸۱
به مناسبت 13 آبان؛

نمایشگاه کتاب در فروشگاه کودک و نوجوان بوستان کتاب برپا می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مؤسسه بوستان کتاب، به مناسبت روز دانش آموز، کتابفروشی کودک و نوجوان خود را به مدت سه روز به نمایشگاه کتاب تبدیل می‌کند.
نمايشگاه کتاب به مناسبت روز دانش آموز

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سیدرضا حسینی مدیر مالی پشتیبانی موسسه بوستان کتاب گفت: به مناسبت روز 13 آبان و روز دانش آموز، فروشگاه کتاب کودک و نوجوانِ موسسه بوستان کتاب، واقع در چهارراه شهدا، نبش خیابان ارم، از روز سه شنبه 12 آبان تا روز پنجشنبه 14 آبان، تبدیل به نمایشگاه کتاب می شود.

 

سیدرضا حسینی افزود: با توجه به این که کتاب فروشی تخصصی بوستان کتاب علاوه بر عرضه آثار بوستان، آثار ارزنده ای از ناشران مطرح کشور را نیز عرضه می کند، لذا این ایام، فرصت مغتنمی است که والدین و مربیان با اطلاع رسانی به قشر عظیم دانش آموزان، موجبات بازدید این عزیزان را از نمایشگاه مزبور فراهم آورند.

 

وی در خصوص تسهیلات و تخفیف این نمایشگاه گفت: آثار موسسه بوستان کتاب، تا 30درصد تخفیف و آثار ناشران دیگر با 10درصد تخفیف در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

 

روز 13 آبان، سالروز تبعید امام خمینی رحمةالله علیه به ترکیه و روز دانش آموز است که این روز، همچنین به روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است./998/د102/ق 

منبع: بوستان کتاب 

ارسال نظرات