۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۳۱۰۸۸۱
آیت الله علما:

روحانیان مبنای شکل‌گیری تفکرات دینی مردم هستند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما با بیان این‌که روحانیان مبنای شکل‌گیری تفکرات دینی مردم هستند، گفت: در زمان بروز بحران های سیاسی و اجتماعی توقعات از روحانیان بیشتر از سایر اقشار جامعه است.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه شامگاه امروز به همراه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه و طلاب و روحانیان با خانواده طلبه شهید جواد تیرانداز دیدار کردند.


آیت الله علما در این دیدار عنوان داشت: شهدا نماد پایداری مردم یاران و نشانه پایبندی آن ها به آرمان های انقلاب و اسلام هستند.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه شجاعت و دلاوری های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس را عامل ماندگاری انقلاب توصیف و خاطرنشان کرد: رزمندگان جنگ تحمیلی نقشه های دشمنان برای شکست انقلاب را خنثی و مکر آن ها را باطل کردند.


وی با تصریح بر نقش ارزنده طلاب و روحانیان در عرصه های سرنوشت ساز سیاسی، اجتماعی و فرهنگی گفت: روحانیان مبنای شکل گیری تفکرات دینی مردم هستند، در زمان بروز بحران های سیاسی و اجتماعی توقعات از روحانیان بیشتر از سایر اقشار جامعه است.


امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: در حال حاضر نیز کشور با نبردی دیگر دست و پنجه نرم می کند و مستکبران جهان در جنگی نابرابر سعی در تخریب ارزش های انقلابی و ایجاد تفرقه در جهان اسلام هستند.


آیت الله علما در پایان اظهار داشت: تقویت بنیه فرهنگی و استحکام بخشیدن به باورهای دینی تضمین کننده پیروزی کشور در نبرد جاری است، این امر نیز با حضور طلاب و روحانیان در صحنه های فرهنگی و اجتماعی تسریع پیدا می‌کند./857/202/ب2

ارسال نظرات