۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۱۳۲۱۵
عضو مجمع نمایندگان طلاب مطرح کرد؛

ضرورت بصیرت افزایی جامعه در آستانه انتخابات

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام جعفری گفت: مگر یادگار امام ولایت فقیه نبوده است بنابراین ما که می توانیم مردم را در راه ولایت قرار دهیم باید بصیرت افزایی کنیم و اگر در جایی به یکی از خدمت گزاران نظام توهین می شود جلوی او بایستیم.
انتخابات خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدعلی اکبر جعفری نماینده کازرون در مجمع نمایندگان طلاب، در نشست دوره ای این مجمع که در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: استان فارس در سابقه حوزوی خود مرکز فقهی و اصولی شیعه بوده است ولی در حال حاضر کمی عقب افتاده است ولی انشاءالله به زودی خود را در کنار شهرهای دیگر علمی نشان خواهد داد.

 

وی افزود: به همت حضرت آیت الله مکارم چند سالی است دفتر طلاب فارس شکل گرفته و خوب عمل کرده است ولی به خاطر تشابه اسمی دفتر طلاب فارس و مجمع نمایندگان هزینه هایی به اسم مجمع برای طلاب انجام می شود ولی ما را در جریان قرار نمی دهند که هیأت رئیسه باید در این مسأله ورود کند.

 

حجت الاسلام جعفری با بیان این که انتخابات یکی از حساس ترین دوره های خود را پیش رو دارد، ابراز داشت: برخی از سخنان رئیس جمهور انتخابات دولتی را نشان می دهد که این خیلی خطرناک است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: مگر یادگار امام ولایت فقیه نبوده است بنابراین ما که می توانیم مردم را در راه ولایت قرار دهیم باید بصیرت افزایی کنیم و اگر در جایی به یکی از خدمت گزاران نظام توهین می شود جلوی او بایستیم./1330/پ203/ج1

ارسال نظرات