۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۳۱۹۴۶۲
دبیر طرح ملی تربیت حافظان قرآن سازمان اوقاف مطرح کرد؛

شکوه مانور فرهنگی و معنوی طرح ملی حافظان قرآن کریم

خبرگزاری رسا ـ دبیر طرح ملی تربیت حافظان قرآن سازمان اوقاف، با اشاره به هماهنگی‌های لازم در برپایی مانور فرهنگی و معنوی این آزمون گفت: حوزه‌های آزمون در شهرها و استان‌ها در یک مکان بزرگ خواهد بود تا شکوه آن از طریق رسانه‌ها پوشش داده شود بنابراین آزمون در استان‌ها در حوزه‌های جداگانه نیست.
قرآن کريم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی متقی دبیر طرح ملی تربیت حافظان قرآن سازمان اوقاف، در نشست خبری آزمون طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم که در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد، با اشاره به 550 مکان آزمون، گفت: حوزه‌های امتحانی و مکان‌های آزمون در روزنامه‌های کثیرالانتشار اعلام شده است که طی امروز و فردا منتشر خواهد شد.

 

وی افزود: سوالات آزمون از طریق حراست ارسال شده است، روند تکثیر آن روز گذشته شروع شده و تا یک روز پیش از آزمون به شهرها ارسال شده و در اختیار حوزه‌های امتحانی قرار می‌گیرد.

 

دبیر طرح ملی تربیت حافظان قرآن سازمان اوقاف، با اشاره به هماهنگی‌های لازم در برپایی مانور فرهنگی و معنوی این آزمون، عنوان کرد: حوزه‌های آزمون در شهرها و استان‌ها در یک مکان بزرگ خواهد بود تا شکوه آن از طریق رسانه‌ها پوشش داده شود بنابراین آزمون در استان‌ها در حوزه‌های جداگانه نیست.

 

حجت‌الاسلام موسوی، در خصوص مربیان قرآن کریم، اظهار داشت: مربیان حفظ قرآن کریم نیز در آزمونی که در ابتدای سال 95 و با همکاری مرکز تربیت مربی حفظ قرآن قم انجام شده است می‌توانند شرکت کنند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: آزمون شفاهی این مربیان از طریق کارشناسان و طی تماس تلفنی انجام شده و بخش کتبی آن در تاریخی که بعد از این اعلام خواهد شد برگزار می‌شود./807/203/ب3

ارسال نظرات