۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۴۳۵۵۵۰
مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان شرقی:

روز قدس پیام آور استکبارستیزی و حمایت از جبهه مقاومت است

حجت الاسلام مسعودنیا گفت: استکبارستیزی، خنثی کردن توطئه های دشمنان و حمایت از جبهه مقاومت پیام روز جهانی قدس است.
روز قدس

حجت‌الاسلام مختار مسعودنیا، مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان این‌که امام خمینی(ره) با بینشی الهی، روز قدس را کانون وحدت مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان قرار داد، اظهار داشت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با آرمان فلسطین برای همیشه تاریخ گره‌ خورده است.

 

وی با بیان این‌که حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به فلسطینیان نوعی تداوم نسل‌کشی‌ها و بی‌توجه به افکار عمومی ملت‌ها است، خاطرنشان کرد: حملات بی‌وقفه جلادان صهیونیستی علیه مردم غیرنظامی و بی‌دفاع فلسطینی در روزهای اخیر نشان از ترس، استیصال و درماندگی آنان در برابر جبهه بزرگ بیداری و مقاومت اسلامی است.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان شرقی آزادی قدس شریف را اولویت اصلی و یکی از بزرگ‌ترین مسائل جهان اسلام در عصر معاصر دانست و تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با شعار «از نیل تا فرات» اشغالگری در فلسطین را آغاز کرد به امید تحقق نقشه شوم خود در منطقه، اما امروز بعد از نزدیک به یک صده ، ادامه حیاتش را در قتل‌عام زنان و کودکان جست و جو می‌کند.

 

وی با تأکید بر این‌که روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر و روز مقابله مستضعفان با مستکبران است، افزود: روز قدس میراث گران‌بهای بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دوراندیشی و هوشمندی امام راحل است.

 

حجت‌الاسلام مسعودنیا با اشاره به حمایت آمریکا از گروهک‌های تروریستی در منطقه، گفت: بزرگ‌ترین گروهک و رژیم تروریستی جهان، صهیونیسم غاصب است که کشورهای منطقه از آفت این سرطان به تنگ آمده اند، در این میان سکوت شرم‌آور کشورهای غربی و عربی، به‌ مثابه چراغ سبزی برای آغاز و تداوم جنایات ضد بشری این رژیم است.

 

وی مقاومت، جهاد و روحیه شهادت‌طلبی را تنها عامل مقابله با سیاست‌های توسعه‌طلبانه و خبیثانِ رژیم صهیونیستی در منطقه به‌ ویژه فلسطین اشغالی عنوان کرد و گفت: صهیونیست غاصب باید بداند امت اسلام همواره از حقوق به‌ حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می‌کند.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان شرقی با تأکید بر حفظ هوشیاری و بصیرت مسلمانان منطقه برای مقابله با توطئه‌ها و فتنه‌های صهیونیستی و آمریکایی در منطقه، گفت: تمام تلاش غرب در منطقه ترویج اسلام آمریکایی است، اسلامی که نسبت به کشتار بی‌رحمانه مردم غزه بی‌تفاوت باشد و حامی جنایات داعش در عراق و سوریه است.

 

وی در پایان وحدت شیعه و سنی و مقابله با فرقه‌های ساختگی غرب در منطقه را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس گامی مؤثر در تحقق وحدت امت اسلامی است، چرا که عموم مسلمانان بر آرمان فلسطین اشتراک نظر دارند./854/302/ب2

ارسال نظرات