۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۴۳۵۸۵۲
امام جمعه نورآباد:

فرهنگ سازی لازمه حفظ سلامت جامعه است

امام جمعه نورآباد با تأکید بر ضرورت فرهنگ سازی در جامعه و مقابله با قاچاق مواد مخدر، گفت: فرهنگ سازی در هر زمینه ای راه مقابله با نفوذ توطئه های دشمن و لازمه حفظ سلامت جامعه است.
امام جمعه نورآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدجعفر هاشمی نژاد، ظهر امروز در همایش پیشگیری از اعتیاد در شهرستان نورآباد، گفت: فرهنگ اصل و اساس است.

 

وی با تأکید بر ضرورت تقویت کارهای فرهنگی در جامعه و فراهم کردن زیرساخت های فرهنگی، افزود: در این راستا تعامل، همکاری و هماهنگی بین نهادهای فرهنگی و دستگاه های اجرایی صورت گیرد.

 

امام جمعه نورآباد با بیان این که فرهنگ سازی در هر زمینه ای امری مؤثر در پیشگیری از آسیب های اجتماعی است، خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی لازمه حفظ سلامت جامعه است.

 

وی در ادامه بحث اعتیاد و مواد مخدر را از جمله آسیب های اجتماعی دانست که نیازمند فرهنگ سازی است و اظهار داشت: فرهنگ سازی بهترین راه مقابله از نفوذ آسیب های حاصل از اعتیاد است.

 

حجت الاسلام هاشمی نژاد بیکاری را بزرگ ترین معضل دانست و بیان داشت: با فراهم کردن زیرساخت های اشتغال و گرایش جوانان به سمت مشاغل گوناگون باید از گرایش جوانان به سمت مواد مخدر جلوگیری کرد.

 

وی با تأکید بر این که با انجام کارهای فرهنگی باید خانواده ها را از زیان های اعتیاد آگاه ساخت، افزود: درمان معتادان نیز باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

 

امام جمعه نورآباد با تأکید بر ضرورت برخورد جدی با توزیع کنندگان مواد مخدر، بیان کرد: توزیع کنندگان مواد مخدر در جنایت به شهادت رساندن مأموران مبارزه با مواد مخدر از سوی قاچاقچیان بین المللی شریک هستند.

 

وی تأکید کرد: نباید هیچ گونه ترحمی نسبت به توزیع کنندگان مواد مخدر صورت گیرد./9459/203/ب2

ارسال نظرات