۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۴۳۶۶۸۳
امام جمعه موقت بوشهر:

حقوق های نامشروع، خیانت به آرمان های انقلاب است

امام جمعه موقت بوشهر گفت: حقوق های نامشروع، ظالمانه و خیانت به آرمان های انقلاب است و باید این مبالغ به بیت‌المال برگشت داده شود.
حجت الاسلام هاشمی امام جمعه عالیشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی در خطبه های این هفته نماز جمعه بوشهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان و اقشار مختلف مردمی به موضوع فتنه پرداخت و گفت: عده ای به دنبال این هستند تا موضوع فتنه فراموش شود اما رهبر معظم انقلاب در این باره اظهار نظر کرده اند که موضع من در قبال فتنه شفاف است و فتنه هیچگاه فراموش شدنی نیست.

 

امام جمعه موقت بوشهر افزود: عده ای در کشور دم از نظام و انقلاب می زنند اما از فتنه گران حمایت، یا اینکه در قبال این مساله سکوت می کنند.

 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به حقوق های نامتعارف و نجومی برخی مدیران و مسؤولان تصریح کرد: این حقوق های نامشروع، ظالمانه و خیانت به آرمان های انقلاب است و باید این مبالغ به بیت‌المال برگشت داده شود.

 

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به موضوع حجاب در جامعه ابراز داشت: در کنار دریا بدحجابی بیداد می کند و این وضعیت در شأن جامعه اسلامی نیست.

 

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به 21 تیر ماه سالروز حمله نیروهای رضاخان به مسجد گوهرشاد در راستای طرح کشف حجاب رضاخانی، گفت: برداشتن حجاب مقدمه بی‌عفتی و ولنگاری است؛ این وضعیت در جامعه نگران کننده شده است.

 

وی افزود: برای داشتن جامعه اسلامی این همه شهید در انقلاب و دفاع مقدس داده ایم و جوانان ما برای دفاع از حرم به سوریه می روند از این رو باید غیرت در جامعه گسترش یابد چراکه غیرت مردان پشتوانه و تکمیل کننده حجاب زنان است.

 

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس و نیز نماز عید فطر، گفت: این حضور با شکوه نشان از عزت و اقتدار نظام و مردم در دفاع از مظلومان است و نیز نماز عید فطر نیز نشان از این دارد که مردم در صحنه‌های سیاسی و عبادی حضور خالصانه، چشمگیر و صمیمانه دارند./201/833/ب1

ارسال نظرات