۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۴۳۸۷۴۶

نمایشگاه پیام اسلام به استرالیا رسید

نمایشگاه پیام اسلام که یک نمایشگاه سیار بین المللی برای معرفی اسلام حقیقی به مردم دنیا است به استرالیا رسید.
نمایشگاه پیام اسلام در استرالیا

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری oman tribune، نمایشگاه سیار "پیام اسلام" که به منظور معرفی اسلام حقیقی به مردم دنیا راه اندازی شده در ادامه تور بین المللی خود به استرالیا رسید.

 

نمایشگاه پیام اسلام در مرکز مطالعات مذاهب دانشگاه گریفیث استرالیا که یکی از مهم ترین مراکز مطالعاتی با هدف گسترش صلح و احترام متقابل ارزیابی می شود، برگزار شده و مورد استقبال مردم این کشور قرار گرفت.

 

سازمان دهندگان نمایشگاه پیام اسلام اعلام کرده اند که این نمایشگاه تا روز 22 ماه جولای میلادی در استرالیا برقرار است.

 

برایان آدامز، رییس مرکز مطالعات مذاهب دانشگاه گریفیث استرالیا در ارتباط با برگزاری نمایشگاه پیام اسلام در این مرکز گفت: زمانی که ما به یکدیگر احترام می گذاریم می توانیم جامعه خود را به یک جامعه پربار تبدیل کنیم و این همان هدفی است که نمایشگاه پیام اسلام نیز به دنبال آن است.   

 

در نمایشگاه سیار پیام اسلام تابلوهای عکس و نقاشی مرتبط با دین اسلام و مسلمانان عمان برای غیرمسلمانان به نمایش گذاشته شده و تلاش می شود که چهره صلح آمیز دین اسلام به جهانیان معرفی شود.

 

گفتنی است، نمایشگاه سیار پیام اسلام به وسیله یک گروه اسلامی اهل کشور عمان با هدف معرفی چهره واقعی و صلح طلب اسلام و مسلمین راه اندازی شده است.

 

نمایشگاه سیار پیام اسلام که نخستین بار در سال 2010 از اتریش و آلمان شروع شد تاکنون از کشورهای ایران، پاکستان، انگلیس، آمریکا، ژاپن، برزیل و اسپانیا گذشته است./990/ب902/د

ارسال نظرات