۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۴۴۰۲۹۷
صبح امروز صورت گرفت؛

استقبال باشکوه بوشهری ها از پیکر مطهر شهدا

پیکر دو شهید گمنام و یک شهید با نام امروز در میان استقبال باشکوه مردم بوشهر وارد فرودگاه بین المللی بوشهر شد.
استقبال از شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، پیکر دو شهید گمنام و یک شهید با نام صبح امروز در میان استقبال باشکوه مردم بوشهر وارد فرودگاه بین المللی بوشهر شد.

 

حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان، روحانیان و طلاب، هم‌پای مردم در این مراسم در گرمای طاقت فرسای و شرجی بوشهر از نکات جالب توجه بود.

 

در این مراسم شاهد حضور مادران شهیدی بودیم که با چشمانی اشک آلود خود را به این مراسم استقبال سه کبوتر خونین بال رسانده بودند تا بار دیگر پیمان خود را با آرمان های انقلاب محکم تر ببندند.

 

شهدای گمنام به حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر منتقل و جهت زیارت عموم در این حسینیه مستقر هستند و صبح پنجشنبه ساعت 7:30 بعد از قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی به شهرستان دیر که استقبال ابتدا از شهر بردخون آغاز می‌شود و سپس در شهر دیر و جمعه شب مراسم وداع با این دو شهید در شهر بردستان و روز شنبه ۹ مرداد ساعت ۱۷ از دیر به سمت شهر دوراهک برای تشییع و خاکسپاری انتقال می‌یابد.

 

مراسم استقبال از شهید حیدر یزدانی بعد از 36 سال جاويدالاثر در شهرستان دشتستان بر اساس اطلاعیه فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان عصر چهارشنبه 6 مردادماه ساعت 19 محل تجمع چهارراه مخابرات برازجان با برگزاري مراسم شبي با شهيد در مصلي جمعه برازجان تا ساعت 22:30 عصر پنجشنبه 7 مردادماه ساعت17 شهداي گمنام برازجان تا گلزار شهداي روستاي قلعه سفيد مراسم تشيیع برگزار می شود./203/833/ب1

ارسال نظرات