۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۴۴۰۵۱۳
هنیه:

حماسه شهید فقیه مهر تاییدی بر پایبندی ملت فلسطین به مقاومت بود

نایب رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" تاکید کرد شهید "محمد فقیه" از مبارزان گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی این جنبش با حماسه قهرمانانه خود نشان داد که ملت فلسطین راه مقاومت را ادامه می دهد.
اسماعیل هنیه معاون رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه  طی تماس تلفنی با خانواده این شهید فلسطینی که بامداد روز گذشته در جریان درگیری مسلحانه طولانی مدت (7 ساعته) با نظامیان صهیونیستی پس از محاصره منزل محل حضور این مبارز قسامی در شهرک صوریف واقع در شمال غرب شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری به شهادت رسید، از رشادت این شهید و جهاد و فداکاری های وی تمجید و قدردانی کرد.

 

جنبش حماس دیروز چهارشنبه شهادت "محمد جباره فقیه" (29 ساله) مبارز قسامی را تبریک و تسلیت گفته و با ملت فلسطین و امت برای تداوم راه شهدا و مبارزان مقاومت تجدید عهد و پیمان کرده بود.

 

نظامیان ارتش صهیونیستی بامداد دیروز چهارشنبه منزلی را در شهرک صوریف الخلیل که این مبارز قسامی در آن حضور داشت، محاصره کرده بودند و پس از درگیری طولانی مدت 7 ساعته میان طرفین به وقوع پیوست و نظامیان صهیونیست تلاش کردند که این مبارز قسامی را بازداشت کنند، اما وی با تاکید بر درگیری با سربازان ارتش صهیونیستی، حاضر به تسلیم در برابر آنها نشد و در نهایت به شهادت رسید./847/ب103/د

ارسال نظرات