۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۴۴۳۱۷۹
مدیرکل بانک مسکن استان قم:

تسهیلات مسکن سبب رونق اقتصادی در جامعه می‌‌شود

خاکساری با بیان این که تسهیلات مسکن می تواند رونق اقتصادی در جامعه ایجاد کند، گفت: تمام تلاش ما در جهت خانه دار شدن اقشار ضعیف جامعه است.
خاکساری مدیرکل بانک مسکن استان قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدرسول خاکساری، مدیر کل بانک مسکن استان قم در دیدار با حضرت آیت الله علوی گرگانی با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: بانک مسکن به عنوان تنها بانک تخصصی مسکن در زمینه ساخت وساز و تهیه مسکن برای اقشار مختلف جامعه انجام وظیفه می کند.

وی با اشاره به سوابق بانک مسکن در ارائه خدمات به مردم، یادآور شد: طرح مسکن مهر از نمونه خدمات بارز بانک مسکن در سالهای اخیر بوده که مبلغی در حدود 10250 میلیارد ریال برای 45 هزار واحد مسکن مهر در استان قم پرداخت کرده است.

خاکساری با بیان این که با ساخت هر واحد مسکونی در حدود 300 شغل مستقیم و بیش از 3 هزار شغل غیر مستقیم در کشور ایجاد و موجب رونق اقتصادی مردم می شود، گفت: بانک مسکن در این زمینه سعی دارد تا نقش ارزنده ای را در رونق تولید و اشتغال مردم ایفا کند و در سال جاری رشد قابل توجهی داشته ایم.

وی با بیان این که ما تنها بانکی هستیم که مبلغ 10 میلیون تومان وام ازدواج به هر یک از زوجین می دهیم، خاطرنشان کرد: تا کنون با همکاری با مرکز خدمات حوزه های علمیه در حدود 8 هزار تسهیلات مشارکت مسکن مدنی به ارزش 1260 میلیون ریال به طلاب و روحانیان پرداخت شده است و تمام تلاش خود را در جهت خدمت به مردم و به ویژه طبقه محروم استان قم می کنیم.

مدیرکل بانک مسکن استان قم با بیان اینکه نرخ سود تسهیلات بانک مسکن نسبت به همه بانکها کمتر است، گفت: سود تسهیلات بانک مسکن در حساب پس انداز مسکن یکم بانک مسکن 11 درصد و سود وام های مسکن مهر هم 7 درصد است و به دنبال این هستیم که همه افراد بتوانند از این تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

وی با بیان این که لبخند رضایت مردم از خانه دار شدن بالاترین پاداش برای ما است، ابراز داشت: مایه مباحات است که می توانیم در تهیه مسکن و سرپناه مردم که مهمترین رویداد اقتصادی هر خانوار است نقش ایفا کنیم و شکرگذار خداوند هستیم./843/پ202/ی

ارسال نظرات