۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۴۴۶۶۵۷
مدیر حوزه علمیه شهداد:

مبارزه با قاچاق از اولویتهای دولت باشد

حجت الاسلام مهدی بذرکار با بیان این که مبارزه با قاچاق از اولویتهای عملی دولت باشد، گفت: دولت باید با جدیت کامل جلوی قاچاق در کشور را بگیرد زیرا قاچاق به تولید داخلی و ارزشهای کشور ضرر وارد می کند.
قاچاق کالا

حجت الاسلام مهدی بذرکار مدیر حوزه علمیه شهداد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: بهترین وظیفه دولت این است که طبق قوانین ثبت شده نظام اسلامی عمل کند.

وی افزود: اخلاص، پشتکار و خدمت به مردم از خصوصیات شهیدان رجایی و باهنر بوده که توانستند با خدمت به مردم در راه بندگی خدا به مقامهای بالا دست پیدا کنند.

حجت الاسلام بذرکار با توجه به این که جهادی کار کردن در کشور سبب موفقیت در کار می شود، اظهار داشت: رسیدگی به کارهای مردم در زمان شهیدان باهنر و رجایی سخت تر از زمان فعلی بوده که دولت امروز باید در کار خود شهید باهنر و رجایی را الگوی خود قرار دهند.

وی ابراز داشت: هر دولتی باید به رهنمودهای مقام معظم رهبری احترام گذاشته و به سخنان ولایت فقیه گوش فرا دهد و عمل کند؛ زمانی کشور به درجات بالا می رسد که همه باهم دست به دست هم دهند تا بتوانند کشوری خوب را دارا باشیم.

استاد حوزه علمیه شهداد با اشاره به این که در مورد برجام آیا دولت به رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل کرده یا نه، خاطرنشان کرد: برجام وسیله ای بود که مردم فهمیدند هیچ موقع نباید به دشمن اعتماد کنیم و فهمیدند که دولت از بعضی از خط قرمزهای نظام جمهوری عبور کرده است.

وی تصریح کرد: سیاست مدارترین فرد در جهان مقام معظم رهبری بوده که هر صحبتی را که این عالم بزرگوار می فرمایند، در جامعه عملی می شود و در بحث برجام فرمودند که دشمن به ایران بدبین است و هیچ موقع به دشمن اعتماد نکنیم که این موضوع روشن شد.

کارشناس مسائل دینی با بیان این که ظاهر بعضی از افراد دولت با مقام معظم رهبری بوده ولی در باطن مخالف با این بزرگوار هستند، بیان داشت: دولتیها بدانند تنها راه نجات کشور عمل کردن به رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده که شهید رجایی و باهنر با عمل کردن به سخنان امام توانستند دشمن را شکست دهند.

وی ابراز داشت: مهار کردن دشمن با برنامه ریزی خوب از کارهای دولت شمرده می شود که با برنامه ریزی درست بتوانند دشمن را مهار کنند.

حجت الاسلام بذرکار با توجه به این که کشورهای غربی غولهای بی شاخ و دم هستند، اظهار داشت: دولت باید در زمان امروز قانون را رعایت کند و رابطه ها را کنار بزند.

حجت الاسلام مهدی بذرکار با بیان این که مبارزه با قاچاق از اولویتهای عملی دولت باشد، گفت: دولت باید با جدیت کامل جلوی قاچاق در کشور را بگیرند زیرا وجود قاچاق به کشور به تولید داخلی و ارزشهای کشور ضرر وارد می کند.

وی در پایان گفت: دولت اخلاص را در کار خود قرار دهد و سعی کند با نیت پاک به مردم خدمت کند تا بتوانیم کشوری زنده و با امید داشته باشیم./302/9707/ب1

ارسال نظرات