۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
کد خبر: ۴۴۷۱۵۳
سرپرست بنیاد 15 خرداد:

رهنمودهای رهبر معظم انقلاب سرمشق دولتمردان قرار گیرد

سرپرست بنیاد 15 خرداد گفت: برای تثبیت توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر کشور باید راه امام راحل (ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی سرمشق دولتمردان قرار گیرد.
آیت‌الله حاج شیخ حسن صانعی سرپرست بنیاد پانزده خرداد

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، جانمایی و فرآیند آزمایش خاک این خوابگاه انجام گرفته و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

ظرفیت این خوابگاه 220 نفر است که بااعتبار اولیه 30 میلیارد ریال از محل اعتبارهای بنیاد 15 خرداد ساخته می‌شود و قرار است چنین خوابگاه‌هایی در تمام استان‌ها از سوی بنیاد 15 خرداد احداث شود.

در آستانه بازگشایی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی برای سال تحصیلی جدید، ساخت اولین پروژه از طرح بزرگ خوابگاه سازی برای دختران دانشجو که به ابتکار و سرمایه بنیاد پانزده خرداد در حال انجام است، با کلنگ زنی حجت الاسلام والمسلمین صانعی، نماینده ولی‌فقیه و سرپرست این بنیاد در دانشگاه اراک رسماً آغاز شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ حسن صانعی، سرپرست بنیاد 15 خرداد در این باره گفت: همه دستاوردهای انقلاب اسلامی و حتی فعالیتهای بنیاد 15 خرداد ریشه در تلاش‌های معنوی امام خمینی(ره) دارد.

وی تصریح کرد: حرکت تمام انبیا، معصومین، اولیا و فقها در یک مسیر بوده و امتداد همان مسیر است که امروز موجب بقا و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدماتی مانند این طرح می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین صانعی افزود: برای تثبیت توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر کشور باید راه امام راحل (ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، سرمشق دولتمردان قرار گیرد./846/102/ب2

ارسال نظرات