۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۴۵۵۷۹۱
نماينده مجلس شورای اسلامی:

بحث انتقال آب به خراسان جنوبی جدی گرفته شود

نماينده مردم بيرجند، درميان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بيان اينكه بحث انتقال آب به خراسان جنوبی تاكنون جدی گرفته نشده است، گفت: وزير اطلاعات را به عنوان وزير مدافع استان خراسان جنوبي می‌شناسيم.
عبادی

به گزارش خبرگزاری رسا در بیرجند به نقل از روابط عمومی نمايندگی ولی فقيه در خراسان جنوبی، حجت الاسلام سيد محمدباقر عبادی، نماينده مردم بيرجند، درميان و خوسف در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جريان ديدار وزير اطلاعات با نماينده ولی فقيه در استان، اظهار داشت: وجود حجت الاسلام و المسلمين علوی در هيأت دولت مغتنم است.

وی با اشاره به اينكه خراسان جنوبی از جهت اقتصادی دارای مشكلاتی است، گفت: آمار بالای بيكاری، آبرسانی به بيش از ٤٧٠ روستا و خالی شدن یک هزار و 700 روستا كه اخيرا در رسانه‌ها مورد اشاره قرار گرفته از جمله مشكلات استان است.

نماينده مردم بيرجند، درميان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به تماس اخير مدير دفتر يكی از مسؤولان كشوری پيرامون بررسی درخواست‌های بنده اشاره كرد و اظهار داشت: به اين مدير گفتم كه كار از زيربنا گذشته است و مردم برخی روستاها فقط درخواست يک ليوان آب دارند.

حجت الاسلام عبادی با بيان اينكه بحث انتقال آب به خراسان جنوبی تاكنون جدی گرفته نشده است، بيان كرد: در اين استان بايد آبخوان‌داری و پروژه‌های مربوط به آبخيزداری به سرعت حمايت و اجرايی شود تا قطره‌ای آب به هدر نرود.

وی در پايان با تأكيد بر اينكه اگر به مشكلات استان توجه ويژه‌ای نشود، در آينده دچار مشكل امنيتی خواهيم شد، گفت: وزير اطلاعات را به عنوان وزير مدافع استان خراسان جنوبي می‌شناسيم./101/880/ب1

ارسال نظرات