۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۴۶۹۳۹۰
مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی:

بیش از ۴ هزار طلبه تحت پوشش مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی قرار دارند

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه چهار هزار و ۵۰ طلبه استان تحت پوشش مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی هستند، گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای زمینه‌ساز اشتغال جوانان است.
جعفری راد

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی صبح امروز به همراه مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان از دوره مهارت آموزی طلاب زن و  همسران طلاب استان در مرکز خواهران بیرجند بازدید کرد.

حجت‌الاسلام هادی جعفری‌راد در حاشیه این بازدید اظهار داشت: چهار هزار و 50 طلبه استان تحت پوشش مرکز خدمات هستند.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی ادامه داد: از این میزان دو هزار و 700 طلبه آقا و هزار و 500 نفر نیز طلبه خواهر هستند.

وی با اشاره به اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای گفت: با ارائه این مهارت‌ها فرصت‌های شغلی جدید برای مهارت آموزان فراهم می‌شود و افراد می‌توانند با استفاده از مهارت‌هایی که آموخته‌اند به اشتغال برسند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی نیز در این بازدید این دوره را فرصت مناسبی برای مهارت افزایی طلاب دانست و با اشاره به کار محور بودن آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اظهار داشت: خصیصه این آموزش‌ها، نوعی پرورش کارآفرین است به این معنی که افراد پس از کسب مهارت و تخصص دانش فنی، قادر خواهند بود که فرصت‌های شغلی مناسبی را به دست آورند و در نهایت فرصت شغلی ایجاد کنند.

حسین خوش‌آیند با اشاره به خدمات الکترونیکی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برای متقاضیان گفت: متقاضیان ثبت نام در دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای می‌توانند با مراجعه به پرتال سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به آدرس www.portaltvto.ir دفترچه راهنمای ثبت‌نام در دوره‌ها را دریافت و در دوره‌های آموزشی شرکت کنند./880/102/ب3

ارسال نظرات