۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۸
کد خبر: ۴۷۱۳۶۲
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

اتحاد، نیاز اصلی جوامع اسلامی است

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به اینکه اتحاد نیاز اصلی جوامع اسلامی است، گفت: اتحاد زمینه ساز نزدیکی قلوب مسلمانان و نشر اسلام در سراسر جهان است.
ماموستا محمد محمدی

ماموستا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به ساختار شکنی ها و بی حرمتی های فتنه گران در سال 88 ابراز داشت: قانون گریزی و بی اخلاقی فتنه گران خساراتی را به کشور وارد کرد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه تصریح کرد: حوادث ناگوار سال 88 حاصل جاه طلبی عده ای سودجو و بدخواه نظام بود اما مردم در 9 دی ماه 88 نشان دادند که مدافع ولایت بوده و با حرکتهای جهت دار و مغرضانه برخورد جدی می کنند.

وی در ادامه مطرح کرد: دشمنان در سراسر جهان به دنبال فتنه گری و آتش افروزی هستند و در هرجا که شرایط را مساعد ببینند وارد میدان شده و با نام دفاع از دموکراسی، اهداف و امیال پلید خود را دنبال می کنند.

ماموستا محمدی اظهار داشت: باید مسلمانان با بهره گیری از دستورات دین و آموزه های اسلام ناب محمدی از تفرقه دوری کنند و اجازه ندهند زمینه فتنه گری برای دشمنان اسلام به وجود آید.

وی تأکید کرد: در حال حاضر نیاز اصلی جوامع اسلامی بهره گیری از اتحاد و انسجام بوده و این اتحاد زمینه ساز نزدیکی قلوب مسلمانان و نشر اسلام در سراسر جهان است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه خاطرنشان کرد: همه مردم باید نسبت به توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی آگاهی داشته باشند تا در صورت تکرار حوادث مشابه فتنه 88 سرمنشأ اصلی فتنه گری را بشناسند و با بصیرت عمیق دینی با عوامل فتنه گر برخورد کنند.

ماموستا محمدی در پایان عنوان داشت: امید است در سایه نظام جمهوری اسلامی و رهبر بصیر ایران، روز به روز بر اقتدار نظام افزوده شده و امنیت و اتحاد کشور پایدار باقی بماند./302/857/ب1

ارسال نظرات