۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۴۷۳۲۸۴
استاد حوزه علمیه:

تبعیت از خط امام و رهبری خنثی کننده توطئه دشمنان است

استاد حوزه علمیه با اشاره به توطئه و تلاش دشمن برای تفرقه افکنی بین ملت ایران از ولایت گفت: تبعیت از ولایت، خط و مشی امام راحل و رهبری خنثی کننده توطئه دشمنان است.
رهبر معظم انقلاب ـ امام خمینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احمد گودرزی، ظهر امروز در برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی که در مسجد امام خمینی(ره) بروجرد برگزار شد، از آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یار دیرین امام و رهبری یاد کرد.

وی با اشاره به پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: به فرموده رهبری هیچ گاه وسوسه خناسان نتوانست بین رهبری و ایشان فاصله بیندازد.

از علمای حوزه علمیه بروجرد بیان داشت: امام خمینی(ره) شاگردانی همچون آیت الله هاشمی رفسنجانی و مطهری ها را تربیت کرد تا انقلاب اسلامی ایران را در جهان تأثیرگذار کنند.

وی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی درس مجاهدت و فداکاری را در مکتب آیت الله بروجردی(ره) و امام خمینی(ره) فرا گرفت.

حجت الاسلام گودرزی با اشاره به اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی پس از تبعید امام خمینی(ره) از ایران به عنوان نماینده تام الاختیار ایشان قرار گرفت، خاطرنشان کرد: ایشان با ارتباط با روحانیان و انقلابیون جوانان را در خط امام راحل هدایت می کرد.

وی با یادآوری به اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران انقلاب سخت ها و رنجهای فراوانی کشید، اظهار داشت: ایشان هیچ گاه از خط امام و ولایت عقب نشینی نکرد.

حجت الاسلام گودرزی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم تشیع پیکر باشکوه آیت الله هاشمی رفسنجانی، خاطرنشان کرد: این حضور به معنای وحدت کلمه بین مردم، احزاب و گروههای مختلف بود.

وی با اشاره به عشق و اراده ملت ایران به رهبری و ولایت بیان داشت: مردم یران اسلامی با تبعیت از خط امام راحل، رهبر معظم انقلاب و  روحانیت اجازه نمی دهند دشمنان با تفرقه افکنی ملت را از ولایت، رهبری و روحانیت جدا کنند./9459/203/ب2

ارسال نظرات