۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۴۷۶۵۶۷
امام جمعه موقت همدان:

رسانه ملی به مسائل زیرساختی اجتماعی توجه کند

حجت الاسلام گفت: وظیفه رسانه ملی این است که برخی مسائل و قوانین را به مردم آموزش دهد اما برخلاف تمام برنامه های تولید شده در رسانه ملی به مسائل زیرساختی توجه نمی شود.
حجت الاسلام جوادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام محمد جوادی، استاد حوزه علمیه همدان در خطبه های نماز جمعه همدان با اشاره به روایتی از ائمه(ع) اظهار داشت: انسان مومن چهار ویژگی مهم دارد که که با انجام دادن آنها خود را بهشتی می کند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت برخورد مناسب با مردم، گفت: یکی از مهمترین ویژگی های افراد مؤمن بهشتی گشاده رویی و دمین ویژگی برخورد مناسب و نرم است.

امام جمعه موقت همدان با بیان این که نحوه سخن گفتن افراد بسیار مهم است، ابراز داشت: انسان باید به گونه ای با مردم سخن بگوید که برای آنان دلنشین باشد و موجب آزردگی آنان نشود.

وی خاطرنشان کرد: انسان باید با دیگران مدارا کند و باید دانست که مشکل با مشکل حل نمی شود و انسان باید با صحبت و گفت و گو مشکلات خود را با دیگران حل کند.

حجت الاسلام جوادی به سومین ویژگی برای بهشتی شدن اشاره کرد و گفت: یکی از ویژگی هایی که زندگی دنیوی و اخروی انسان را تحت الاشعاع قرار می دهد رحم به دیگران است که با نارحتی آنان ناراحت و با خوشحالی آنان خوشحال شود.

وی با اشاره به خدمات دلسوزانه آتشنشانان در حادثه پلاسکو و همچنین همکاری و محبت مردم در این حادثه، ابراز داشت: گره گشایی از کار مردم ویژگی چهارم برای افراد بهشتی است.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به اهمیت همکاری مردم در حوادث و سوانج گفت: یکی از مهمترین مسائل در حوادث همکاری مردم است که با ماموران انتظامی و آتشنشانی همکاری کنند.

وی در پایان گفت: وظیفه رسانه ملی این است که برخی مسائل و قوانین را به مردم آموزش دهد اما برخلاف تمام برنامه های تولید شده در رسانه ملی به مسائل زیرساختی توجه نمی شود./979/201/ب2

ارسال نظرات