۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۴۷۷۹۷۹
نماینده ولی فقیه در ایلام:

جایگاه بسیج در انقلاب اسلامی بی بدیل است

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: اگر تاریخ انقلاب به درستی تبیین شود می توان برای جوانان عوامل پیروزی انقلاب و پیشرفت نظام را مشخص کرد که یکی از اصلی ترین آنها بسیج بود، نظام امروز در اوج اقتدار است که این را مدیون گفتمان انقلاب و شاکله بسیجی بودن است.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز در دیدرا با بسیج اساتید دانشگاه های استان، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: جایگاه بسیج در نظام و انقلاب ما جایگاهی ممتاز و بی بدیل است.

وی افزود: انقلاب ما با تفکر بسیجی و به رهبری بزرگترین بسیجی شکل گرفت و به ثمر رسید.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: استحکام امروز انقلاب اسلامی مرهون همین بسیج و مبتی بر آن است.

وی خاطرنشان کرد: اگر تاریخ انقلاب به درستی تبیین شود می توان برای جوانان عوامل پیروزی انقلاب و پیشرفت نظام را مشخص کرد که یکی از اصلی ترین آنها بسیج بود، نظام امروز در اوج اقتدار است که این را مدیون گفتمان انقلاب و شاکله بسیجی بودن است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی گفت: پیشرفت های ما در عرصه فناوری هسته ای، نانو و هوافضا به سبب تحکیم جایگاه بسیج در دانشگاه ها بوده است، هر کجا پیشرفتی حاصل شد تلاش های مخلصانه بسیج بود.

وی در پایان عنوان کرد: دیده شده عده ای از امام تحلیل و تفسیرهای غلطی می کنند که این کار اشتباه و نادرست است، امام راحل همواره مانند خورشید تابان است و هیچ نیازی به تفسیر و تحلیل ندارد./879/202/ب2

ارسال نظرات