۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۴۸۰۷۱۲
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

بازنشستگان نیروی انتظامی کشور ذخیره انقلاب و جامعه هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بازنشستگان نیروی انتظامی در کشور را ذخیره انقلاب و جامعه دانست و گفت: باید از تجارب بازنستگان در زمان‌های مختلف به درستی استفاده شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار با سردار مکاوی پور، رییس کانون پیشکسوتان ناجا اظهار داشت: نیروی انتظامی در کشور همه منظوره است و تمام کارها بر دوش نیروی انتظامی است.

وی اعضای و کارکنان نیروی انتظامی دارای شغل و شانس خوبی هستند و در این مکان مقدس خدمت می‌کنند، گفت: در کشور هیچ گونه اشتغالی بالاتر از خدمات رسانی به مردم نیست و باید قدردان باشید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: تشکیل نیروی انتظامی در تاریخ به زمان حضرت علی(ع) برمی‌گردد و در آن زمان امام علی(ع) 5 نفر را برای انجام وظایف مشخص کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه در حکومت انقلابی و اسلامی باید تمام شرایط  که امام مشخص کرده‌اند رعایت شود و اصول اجرایی آن هدفمند باشد، تصریح کرد: تجربیاتی که بازنشستگان دارند باید به نسل‌های بعد منتقل شود تا آن‌ها از این تجارب بهره‌مند شوند.

وی بازنشستگان نیروی انتظامی در کشور را ذخیره انقلاب و جامعه دانست و ادامه داد: باید از تجارب بازنستگان در زمان‌های مختلف به درستی استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم نیروهای مسلح را دوست دارند و در کنار آن‌ها قرار دارند، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح جامعه خار چشم دشمنان اسلام هستند، پیروزی‌های انقلاب در سایه وحدت امت اسلامی ایجاد شده است./880/203/ب1

ارسال نظرات