۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۴۸۳۱۲۵
معاون شهردار قم خبر داد؛

مسير بلوار آيت آلله بروجردي تا شهرك قدس به بهره‌برداري مي‌رسد

معاون شهردار قم گفت: پروژه آيت‌الله بروجردي داراي سه فاز مختلف است كه اين فازها بلوار انسجام را به آيت آلله بروجردي، شهرك قدس و در نهايت به پرديسان متصل مي‌كنند.
قاری قرآن معاون شهردارد قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عليرضا قاري‌قرآن در حاشيه بازديد مديران ارشد شهرداري قم از روند پيشرفت پروژه‌هاي عمراني با بيان اينكه شهر قم حركت عمراني مطلوبي را از ابتداي سال آغاز كرده است، اظهار كرد: افتتاح پروژه‌هاي عمراني در ماه‌هاي پاياني سال نشان از نتايج مثبت اين حركت است.

معاون شهردار قم با تاكيد بر اينكه با تكميل پروژه‌هاي عمراني شهر بسياري از مشكلات ترافيكي رفع مي‌شود، اضافه كرد: مجموعه شهرداري از ظرفيت‌هاي مختلف خود براي تكميل پروژه‌ها در كوتاه‌ترين مدت ممكن استفاده كرده است.

قاري قرآن خاطرنشان كرد: پروژه آيت‌الله بروجردي داراي سه فاز مختلف است كه اين فازها بلوار انسجام را به آيت الله بروجردي، شهرك قدس و در نهايت به پرديسان متصل مي‌كنند، اكنون مسير آيت الله بروجردي تا شهرك قدس در حال آسفالت شدن و سپري كردن ديگر مراحل پاياني است و تا پايان سال جاري به بهره‌برداري مي‌رسد.

وي با اشاره به اينكه پروژه رمپ و لوپ غدير بيش از ۸۰ درصد پيشرفت عمراني داشته است، مطرح كرد: اين پروژه در ماه‌هاي آينده به پايان مي‌رسد و اين دستاورد مي‌تواند در كاهش ترافيك هسته مركزي شهر قم تاثير بسياري داشته باشد.

معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم يادآور شد: نسبت به پيشرفت پروژه‌هاي عمراني در شهرداري قم نگاهي ويژه وجود دارد به همين علت تاكنون شهرداران مناطق هشتگانه در اين راستا مشاركت‌هاي لازم را داشته‌اند./872/د102/ی

ارسال نظرات