۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۴۹۳۹۱۳
معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف فارس:

۲۵ نفر از فعالان قرآنی فارس با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌كنند

معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس از دیدار ۲۵ نفر از فعالان قرآنی این استان با رهبر معظم انقلاب خبر داد.
حجت‌الاسلام سیدمیثم حسینی

به گزارش خبرگزاری رسا از شیراز، حجت‌الاسلام سیدمیثم حسینی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، ۶ اردیبهشت‌ماه با بیان اینکه سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از ۳۱ فروردین تا ۶ اردبیهشت در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران برگزار شد، گفت: همه ساله با اختتامیه این دوره از مسابقات جمعی از منتخبین جامعه قرآنی هر استان به دیدار مقام معظم رهبری خواهد رفت.

وی با تصریح بر اینكه این مسابقات یکی از معتبرترین رقابت‌های قرآنی در جهان اسلام است، افزود: همه ساله شرکت‌کننده‌هایی از کشورهای مختلف جهان در رشته‌هایی همچون قرائت، حفظ و تفسیر قرآن کریم در روزهای برگزاری آن با هم رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به اعزام ۲۵ نفر از فعالان قرانی استان فارس برای دیدار با رهبر انقلاب اسلامی، افزود: فعالان قرآنی استان فارس همراه با فعالان قرآنی دیگر استان‌های و همچنین شرکت کنندگان سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف فارس در پایان با اشاره به اینکه فعالانی قرآنی استان فارس امروز ظهر به تهران اعزام می‌شوند، گفت: این دیدار در محل حسینیه امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود./۸۲۵/۱۰۲/ب2

ارسال نظرات