۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۵۰۳۴۱۱

جمعی از مسؤولان و اهالی سراب با امام جمعه تبریز دیدار کردند

امروز جمعی از مسؤولان و اهالی شهرستان سراب با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دیدار کردند و در این دیدار بر حمایت و همراهی با وی تأکید داشتند.
حجت الاسلام آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی اکبر اکرمی امروز در دیدار مسؤولان و مردم سراب با حجت الاسلام‌والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تبریک انتصاب وی به سمت امامت جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، اظهار داشت: از خداوند آرزوی موفقیت در این جایگاه را برایتان داریم.

وی با تمجید از خدمات 22 ساله آیت الله مجتهد شبستری، وی را به حق عمار آذربایجان دانست و گفت: وی در طول حضور 22 ساله خود در این استان خدمات ارزنده ای انجام دادند و زحمات فراوانی را برای استان و حوزه علمیه آن کشیدند و امروز بهترین جایگزین برای آیت الله شبستری معرفی شده است.

امام جمعه سراب ابراز داشت: امروز یک رزمنده مجاهد، یک سید والامقام و فرزند آذربایجان، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم که هم فقیه است و هم مدرک دکترا دارد و هم فرزند آذربایجان است و هم به منطقه و روحانیت و جوانان آشنایی دارد، نعم البدل شد و به حکم ولی امر مسلمین هم نماینده ولی فقیه و هم امامت جمعه تبریز را به عهده گرفت.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر حمایت همه اقشار جامعه از نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، گفت: ان شاءالله همه مردم آذربایجان به ویژه علما و ائمه جمعه با حمایت و اطاعت کامل این فرزند غیرتمند و شجاع و مجاهد را یاری خواهند کرد و مردم سراب نیز بر این عهد استوار خواهند بود.

حجت الاسلام اکرمی خاطرنشان کرد: خاندان آل هاشم، خاندانی بابرکت هستند، پدرشان سید و امام جمعه موقت، خوش نام و باتقوا است و ما هم می دانیم که در سنگری که به آنها سپرده شده به طور قطع موفق خواهند شد و همه ما با تمام وجود از نماینده ولی فقیه حمایت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه باید از نماینده ولی فقیه در استان با تمام قدرت حمایت و پشتیبانی کرد، افزود: وی محور وحدت و انسجام میان مردم و مسؤولان خواهد بود تا با همدلی و همراهی بتوانیم مشکلات استان را حل و رفع کنیم./203/854/ب1

ارسال نظرات