۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۳۹۱۲
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج ابوالقاسم:

انسجام و اتحاد همگام با مقاومت رویه ملت ایران در تقابل با دشمن است

نماینده خبرگان، انسجام و اتحاد همگانی را نیاز مهم جامعه توصیف کرد و گفت: جز ایستادگی در مقابل دشمن راه‌حلی وجود ندارد.
حجت‌‌الاسلام حاج ابوالقاسم

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حادثه اخیر تهران اشاره کرد و عنوان داشت: اصولاً دشمنان برای ضربه زدن به انسجام ملی و اقتدار ملت شریف ایران از هر اقدامی که بتوانند بهره خواهند برد؛ بر این اساس در این حقیقت که دشمن اصلی مردم شریف ایران آمریکای جنایت‌کار است تردید نیست.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این‌که عربستان سعودی مزدور بی جیره و مواجب مزدوران آمریکایی است، اظهار داشت: بعید نیست که نقشه حادثه اخیر تهران در عربستان سعودی در جریان سفر ترامپ به عربستان ریخته شده باشد.

وی ادامه داد: به‌طورکلی اگر این نقشه در این سفر برنامه‌ریزی نشده باشد نقش آمریکا در حوادثی که از سوی داعش به وقوع می‌پیوندد یک نقش غیرقابل‌انکار است؛ چراکه تولد این جریان شوم با حمایت آمریکا بوده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج ابوالقاسم بابیان این‌که اگر حمایت‌های آمریکا نبود تابه‌حال تکلیف داعش در عراق و سوریه یکسره شده بود، ابراز داشت: آمریکایی‌ها از وجود این جریان خون‌خوار ذی‌نفع هستند در مواقع مختلف جان این تروریست‌ها را از خطر نجات داده‌اند.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با تصریح بر این‌که تلاش مزدوران آمریکایی در شکل دادن حادثه اخیر آمریکا هیچ تأثیری در روحیه مردم شریف ایران ندارد، گفت: ملت شریف ایران برای انسجام بیشتر برای مقابله با آمریکا بازخوردی است که در نقطه مقابل اهداف آن‌ها اثر خواهد گذاشت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج ابوالقاسم، به شهادت جمعی از نیروهای امنیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از هم‌وطنان اشاره کرد و ابراز داشت: شهادت هم‌وطنان عزیز و نیروهای امنیتی را به رهبر معظم انقلاب، خانواده‌های شهدا و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: این‌گونه از حوادث برای کسانی که تصور می‌کنند می‌شود با جریان داعش از طریق مذاکره و با رویه مسالمت‌آمیز کنار آمد؛ امت اسلام باید بداند که جز ایستادگی در مقابل دشمن راه‌حلی دیگر وجود ندارد بر این مدار باید باصلابت هر چه بیشتر باید ایستادگی کرد.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری، انسجام و اتحاد همگانی را نیاز مهم جامعه اسلامی ایران توصیف کرد و گفت: در برابر هجوم بیگانه باید باصلابت ایستادگی کرد./837/ 302/ص

ارسال نظرات