۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۵۰۵۴۹۷
رییس تبلیغات اسلامی دورود:

مداحان نقش مهمی در تبلیغ دین دارند

رییس اداره تبلیغات اسلامی دورود با بیان اهمیت نقش مداحان در امر تبلیغ، گفت: مداحان برای نقش آفرینی در انجام رسالت خویش باید پاکی و صداقت بیان خود را حفظ کنند.
تبلیغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام محمدرضا تقویان، رییس تبلیغات اسلامی دورود، عصر امروز در دیدار اعضای ستاد شئون فرهنگی این شهرستان گفت: نقش مداحان در برگزاری مناسبتهای ملی و مذهبی مهم و تأثیرگذار است.

رییس تبلیغات اسلامی دورود با بیان اینکه ذاکران اهل بیت(ع) در جهت ایجاد شور مذهبی نقش تعیین کننده ای دارند، افزود: در این راستا هر ساله دیداری در ان زمینه با مقام عظمای ولایت برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این دیدار را ترسیم نقش مداحان در فعالیت های تبلیغی و نشان دادن مسیر صحیح برای آنان ذکر کرد.

حجت الاسلام تقویان با بیان اینکه افرادی که در مسیر مداحی اهل ‌بیت(ع) به صورت آگاهی کامل گام برداشته اند، عنایت خاص خداوند نصیب آنها شده است، عنوان داشت: مداحان باید قدر جایگاه خود را بدانند.

وی با تأکید بر ضرورت توجه مداحان به حفظ خلوص نیت، ارتباط با خدا، پاکی و صداقت بیان در انجام رسالت خویش خاطرنشان کرد: توجه به این مهم موجب می شود که مداح اهل‌بیت(ع) بین دلهای مستمعین خود نفوذ کند.

رییس تبلیغات اسلامی دورود با اشاره به نقش تأثیرگذار مداحان در امر تبلیغ اظهار داشت: نقش مداحان در ترویج و تبیین ارزشها در جامعه ضرورتی انکارناپذیر است و مداحان باید به وظیفه خود در این زمینه به خوبی عمل کنند./203/9459/ب1

 

ارسال نظرات