۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۵۱۵۳۴۲
نماینده مجلس شورای اسلامی:

ایجاد رقابت عامل رشد و توسعه اقتصادی کشور می‌شود

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد رقابت عامل رشد و توسعه اقتصادی کشور می‌شود، گفت: اتحاد و انسجام بانوان عامل موفقیت آنان در عرصه اقتصادی خواهد شد.
سهیلا جلودارزاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سهیلا جلودار زاده نماینده مجلس شورای اسلامی، امروز در نشست هم اندیشی زنان فعال در حوزه اقتصادی، که در محل وزارت کشور برگزار شد، گفت: زن ایرانی از همان دیرباز در مسائل اقتصادی جامعه نقش آفرین بوده است.

وی افزود: این نقش موثر بیانگر قدرت و توانایی او در عرصه‌های اقتصادی است.

جلودار زاده با بیان اینکه زنان در قرن اخیر بیشتر از گذشته به نبوغ و توانایی خود آگاهی یافته‌اند، ابراز کرد: این آگاهی مشارکت اقتصادی آنان را در کنار مردان افزایش و موجب تحولات عظیمی در جهان شده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز دفاع از حقوق بانوان به مراتب بیش از گذشته مطرح می‌شود، گفت: این نکته بسیار مهم است زمانی که در یک دولت و یا مجلس ما حقی را ثابت می‌کنیم و یا اینکه به تصویب می‌رسانیم با تغییر جریان دیگر آن مصوبه دنبال نمی‌شود.

وی با بیان اینکه این نسشت ثمره تجلی یافتن تلاش‌های شما بانوان در عرصه اقتصاد کشور است، عنوان کرد: امروز ما حدود 8 میلیون زن بدسرپرست و یا بی سرپرست داریم بنابراین ایجاد اشتغال و تامین معاش زنان بسیار مهم قلمداد می‌شود.

جلودار زاده با تاکید بر اینکه برای رشد و توسعه اقتصادی ایجاد رقابت لازم است، گفت: اتحاد و انسجام بانوان عامل موفقیت آنان در عرصه اقتصادی خواهد شد./807/پ202/ب1

ارسال نظرات