۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۵۱۵۵۱۴
نهاوندیان در حاشیه جلسه هیأت دولت:

۵۰ درصد کابینه دولت تغییر خواهد کرد

رییس دفتر رییس جمهور گفت: ۵۰ درصد کابینه تغییر خواهد کرد، در این رابطه رییس جمهور بیش از دو ماه و نیم وقت خود را صرف کرده تا با احساس مسؤولیت در قبال رأی مردم بتواند بهترین تصمیم را بگیرد.
محمد نهاوندیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد نهاوندیان، رییس دفتر رییس جمهور در حاشیه جلسه هئیت دولت در جمع خبرنگاران گفت: هر آنچه رییس جمهور انتخاب کند مورد تایید است، زیرا ایشان تنها کسی هستند که پیام انتخابات را به خوبی درک کرده‌اند و افرادی را که انتخاب می‌کنند مصادیقی برای تحقق این پیام است.

وی ادامه داد: رییس جمهور ملاک انتخاب خود را بر روی همدلی، کارآمدی، هماهنگی و اعتدال گذاشته و از این رو اقشار مختلف رویکردی اعتدالی را پسندیدند.

رییس دفتر رییس جمهور در مورد انتخاب رحمانی فضلی و نه گفتن رییس جمهور با این انتخاب به رأی مردم، تأکید کرد: آقای روحانی با در نظر گرفتن همه مسائل انتخاب‌های بهتر را در دستور کار قرار می‌دهند و ترکیب کابینه دوازدهم یک مجموعه هماهنگ و کارآمد خواهد بود.

نهاوندیان یادآور شد: فشارها بر روی رییس جمهور اثری نخواهد گذاشت و ایشان کار خود را انجام می‌دهند ولی با همه مشورت لازم را دارند، ایشان بیشترین مشورت خود را با شخصیت‌های سیاسی، خبره فنی و احزاب دارند.

وی در پایان گفت: 50 درصد کابینه تغییر خواهد کرد، در این رابطه رییس جمهور بیش از دو ماه و نیم وقت خود را صرف کرده تا با احساس مسؤولیت در قبال رأی مردم بتواند بهترین تصمیم را بگیرد، بنابراین مردم مطمئن باشند که تصمیم آقای روحانی گام بزرگی در راستای رأی مردم است./816/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات