۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۵۱۶۰۲۶
آیت الله علما:

مسؤولان امانتدار و خادم مردم باشند

آیت الله علما گفت: مسؤولان باید خادمان مردم و امانتدار باشند و بدانند مسؤولیتی که به آنها سپرده می شود چند صباحی بیشتر نیست.
آیت الله عما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه ابراز داشت: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب، اولویت دولت باید معیشت مردم و تعامل گسترده با همه دنیا باشد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: باید با قدرت در مقابل زورگویی و زیاده خواهی آمریکا و مستکبران ایستاد و رعب و وحشت به دل راه نداد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به فرا رسیدن سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از زحمات مسوولان این شورا تقدیر کرد.

وی در ادامه با اشاره فرا رسیدن 14 مرداد و سالروز حقوق بشر و کرامت انسانی بیان داشت: غربی بشر را نمی شناسند اما ادعای دفاع از حقوق بشر را دارند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تأکید کرد: مسؤولان باید خادمان مردم و امانتدار باشند و بدانند که مسؤولیتی که به آنها سپرده می شود چند صباحی بیشتر نیست و نسبت به تحقق این امر باید اهتمام ویژه داشته باشند.

آیت الله علما در ادامه افزود: مسؤولان نظام در ابتدا مشکلات مردم را حل و فصل کنند زیرا همین ملت غیور بودند که نظام را از هجمه های دشمن حفظ کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: مسؤولان نظام با اقتدا به سیره و مکتب حضرت علی (ع) امانتدار مسؤولیت خویش باشند و از وظایف محوله کوتاهی نکنند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص صیانت از اصل انقلاب ابراز داشت: امروز با حفظ وحدت و همدلی و تقویت آن باید انقلاب و اسلام را حفظ کرده و به آن تداوم بخشید.

وی در پایان یادآور شد: انقلاب اسلامی همواره اقتدار و صلابت خود را به دشمنان نشان داده و امید است که با حفظ وحدت و انسجام آن هجمه های دشمنان در برابر انقلاب و اسلام بی اثر گردد./۸۵۷۱/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات