۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۵۲۹۸۶۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

گره مشکلات اقتصادی جامعه در برنامه ریزی و مدیریت است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه گره مشکلات اقتصادی جامعه در برنامه ریزی و مدیریت است، گفت: مجلس که در رأس امور قرار دارد با تکیه بر توانایی نیروها باید در برنامه ریزی و مدیریت خلاق و ایده پرداز باشد و گره مشکلات اقتصادی را باز کند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، صبح امروز در  نشست مشترک «شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی» و «شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان» گفت: کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نقش مؤثری در راستای رشد، توسعه و پیشرفت جامعه دارد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه حضور اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در استان منشأ خیر و برکت شود، افزود:  اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس عقل اقتصاد هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به نام گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال«اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» خاطرنشان کرد: برنامه ریزی، مدیریت، برداشتن موانع و تقویت انگیزه ها امری مهم در جهت تحقق شعار سال است.

وی با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی در درجه اول اظهار داشت: در سایه برنامه ریزی و مدیریت باید به خلاقیت و نوآوری رسید و اعضای کمیسیون مجلس در زمینه تحقق اقتصادی کشور باید خلاق و ایده پرداز باشند.

حجت الاسلام میرعمادی با اشاره به اینکه پیامبر(ص) فرمودند من از فقر امت نمی ترسم از سوء تدبیر و مدیریت می ترسم، خاطرنشان کرد: غلفت از مدیریت صحیح بزرگ ترین آسیب و آفت در زمینه های مختلف در پی دارد.

وی با تآکید بر اینکه  اگر مجلس در رأس امور قرار دارد، باید جلوی سوء مدیریتها را بگیرد، عنوان داشت: مدیریت و برنامه ریزی از نشانه های ایمان است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به وجود اختلاس چند هزار میلیاردی در جامعه امروز یادآور شد: وجود این اختلاس ها و مفاسد اقتصادی ناشی از سوء برنامه و سوءمدیریت ها است.

وی با تأکید بر ضرورت اصلاح مدیریت و برنامه ریزی برای حل مشکلات اقتصادی در جامعه خاطرنشان کرد: مجلس با کشاندن بودجه به سمت مناطق محروم باید مشکلات جامعه را برطرف سازد.

عدالت اقتصادی مورد توجه قرار گیرد

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر اینکه باید به دنبال عدالت اقتصادی باشیم، اظهار داشت: برقرار عدالت اقتصادی راه حل رفع مشکلات اقتصادی کشور است و در این راستا باید جلوی انحراف بودجه ها گرفته شود./9459/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات