۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۵۴۰۷۵۹
اميری خبر داد؛

لايحه بودجه ۹۷ کشور ١٩ آذر تقديم مجلس می شود

معاون امور مجلس ريیس‌جمهور از اتمام بررسی بودجه ۹۷ در هیأت دولت در هفته های ‌آینده و تقدیم آن در تاریخ ۱۹ ‌آذر به مجلس توسط رییس جمهور خبر داد.
حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهوری

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، حسینعلی امیری معاون امور مجلس ريیس‌جمهور در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با لايحه بودجه سال٩٧ گفت: لايحه بودجه سال٩٧ در ١٩آذرماه توسط رييس جمهور به مجلس ارائه مي شود، تاريخ رسمي ما براي ارائه بودجه ١٥ آذرماه بود اما به دليل تعطيلي رسمي ما سه تاريخ ١٦تا١٩ آذرماه را به مجلس پيشنهاد كرديم و مجلس هم روز يكشنبه ١٩آذر را پذيرفت.

وي ادامه داد: امسال همانند ادوار گذشته لايحه بودجه در زمان مقرر قانوني خدمت مجلس مي شود، مسؤوليت جزييات لايحه بودجه با سازمان برنامه و بودجه بوده و جهت گيري ها و رويكرد آنها براساس نظر آقاي نوبخت ارائه مي شود.

معاون امور مجلس رییس‌جمهور درباره درخواست ريیس مجلس از دولت برای رفع نواقص اجرای قانون اصل 44 تصريح كرد: در زمان برگزاري جلسه هيات دولت در جلسه مجلس بنده حضور نداشتم اما از جايي كه نقطه نظرات معاونت امور مجلس به دولت ارسال مي شود ما مشروح مذاکرات مربوطه را به مقامات دولتی ارسال و حتما نقطه نظرات  رييس مجلس را به استحضار رييس جمهور مي رسانيم.

امیری در مورد برگزاری جلسات مستقیم وزرا با مردم نیز تصریح كرد: برگزار كردن جلسات مستقیم مردم با وزرا موضوع جدیدی نیست، آقای جهانگیری نیز اعلام كردند كه وزرا اوقاتی را به عنوان ملاقات عمومی با مردم برگزار كنند و بنده این جلسات را در حال حاضر با مردم دارم.

وی در پایان گفت: البته وزرا و اعضای دولت به صورت سفرهای استانی با مشكلات مردم از نزدیك مطلع می‌شوند و به آنها توجه می كنند، در شهر تهران نیز این دسته اقدامات انجام می شود و به طور كلی این ارتباطات آثار خوبی را به همراه دارد./٨١٦/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات