۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۵۴۱۳۷۰
سردار جعفری:

تحقق آخرین وعده امام راحل مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است

فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به پیروزی های مقاومت گفت: وعده های امام راحل یکی پس از دیگری محقق می شود و تحقق آخرین وعده معمار کبیر انقلاب مبنی برنابودی رژیم غاصب اسرائیل نزدیک شده است.
سردار جعفری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، سردار سرلشکر جعفری پیش از ظهر امروز در اختتامیه کنگره ملی بزرگداشت 12 هزار شهید آذربایجان غربی اظهار کرد: درمقایسه استان آذربایجان غربی با برخی کشورهای منطقه همچون سوریه، قدر و منزلت شهیدان و کار بزرگی که در ابتدای انقلاب تا کنون انجام گرفته، مشخص می شود.

وی افزود: تلاش دشمنان در طول 38 سال گذشته برای ایجاد و گسترش ناامنی هایی شبیه کشور سوریه در استان آذربایجان غربی با تلاش و مجاهدت و حماسه بزرگ و زحمات فرماندهان و رزمندگان اعم از کرد، ترک، شیعه و سنی بی نتیجه ماند و در زمان کوتاهی امنیت به استان بازگشت.

سردار جعفری با اشاره به درگیری ها و ناامنی های منطقه آذربایجان غربی در اوایل انقلاب، خاطرنشان کرد: حضور نیروهای استان در عرصه های مختلف دوران دفاع مقدس و پشتیبانی با مال و جان از جبهه های جنگ ضمن تلاش برای برقراری امنیت در استان نکته بسیار مهمی است که شهیدان امینی و باکری ها گویای این غیرت، حمیت و صلابت هستند که در این استان موج می زند.

وی آذربایجان غربی را الگوی مقاومت برای استانها و کشورهای منطقه خواند و  تصریح کرد: ریشه های مقاومت و ایستادگی به ایمان، روحیه سلحشوری و فرهنگ عمومی مردم باز می گردد که آذربایجان غربی در این خصوص نمونه کشوری است؛ اگر ایمان، معنویت، ظلم ستیزی، مقاومت و انقلابی گری از برجستگی های اثبات شده ایران اسلامی است آذربایجان غربی نمونه بارز و برجسته این ویژگی هاست.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وحدت ادیان و اقوام و مذاهب در این استان  را مثال زدنی دانست و افزود: وحدت و همدلی در کنار روحیه انقلابی گری، ایثار و مقاومت از عوامل و دلایل پیروزی و نصرت های الهی است که باید این مولفه ها را قدر بدانید و هرچه بیشتر در راستای تعمیق و گسترش انها تلاش کنید.

وی گفت: بر اساس آیات قرآن کریم نصرت ها و پیروزی بر دشمنان در این استان، پاداش  ایمان به خدا و جهاد در راه اوست که شامل حال شهدا، خانواده های شهدا و همه کسانی که دل در گرو این راه دارند، شده است.

سردار جعفری عنوان کرد: با وجود دشمنی ها و توطئه ها برای ایجاد ناامنی و حتی تحریم های اقتصادی، امنیت ایران اسلامی هر روز گسترده تر و عمیق تر شده و توفیقات الهی شامل حال ما می شود که پیروزی های منطقه در دو کشور عراق و سوریه و نابودی داعش نتیجه این پیروزی و مقاومت است.

وی با اشاره به سوره فتح  و وعده پیروزی نهایی در آینده نزدیک گفت: خوشا بحال کسانی که با آگاهی عمیق و فهم بالا از بذل جان در این راه دریغ نمی کنند؛ این مسیر که با خون شهدا آبیاری و تضمین شده و بر اساس اصول مسلم قرآن انجام می شود نتیجه اش پیروزی و فتح غریب است که وعده الهی محسوب می شود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: وعده امام راحل یکی پس از دیگری محقق می شود و تحقق آخرین وعده معمار کبیر انقلاب اسلامی مبنی برنابودی رژیم غاصب اسرائیل نزدیک شده است.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی در خط مقدم امنیت ایران اسلامی است، گفت: ناامنی ها در آذربایجان غربی تقریبا به صفر رسیده و امنیت در این استان بیشتر از استانهای مرکزی است درحالیکه در اوایل انقلاب با ممنوعیت تردد در جاده های استان مواجه بودیم و فقط تا ساعت 14:30 امکان عبور و مرور در جاده ها بود.

سردار جعفری در پایان گفت: آذربایجان غربی نخستین جایی بود که دشمنان چشم طمع داشتند و باید خدا را شکر کنیم که همه توطئه ها با شکست و عدم موفقیت روبه رو شد و این دشمنان را عصبانی کرده است و ان شالله در آینده نزدیک شاهد شکست حتمی دشمنان خواهیم بود./936/پ۲۰۱/ق

ارسال نظرات