۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۵۴۴۳۵۹
در پیامی؛

امام جمعه موقت تهران رحلت آیت الله حائری شیرازی را تسلیت گفت

آیت الله صدیقی طی پیامی رحلت سالک الی الله آیت الله محی الدین حائری شیرازی را محضر امام زمان ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری و عموم ارادتمندان ایشان تسلیت گفت.
آیت الله حائری شیرازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران طی پیامی رحلت سالک الی الله آیت الله محی الدین حائری شیرازی را محضر امام زمان ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری و عموم ارادتمندان ایشان تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

رحلت فقیه مجاهد، عالم روشن بین، مؤمن پارسا، عنصر وارسته و دانشمند نوآور استاد بزرگوار ما، یار دیرینه امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و حامی مقاوم انقلاب آیت الله محی الدین حائری شیرازی دل‌های مؤمنین را داغدار نمود.

او که در بیان حقایق و مقابله با هر باطل و افشاگری علیه هر فتنه، صریح و صادق بود و آنچه از معارف به طلاب و جامعه القا می‌کرد، خود عامل بود و هر آدرسی که به رهجویان می داد، خود رفته و راه یافته بود، با رحلت خود داغ هایی که از ارتحال الگوهای عملی و دلبران عرفانی همچون آیات حق، حق شناس، خوشوقت، پهلوانی را تجدید نمود و باید اذعان کرد که تحمل چنین خلأها وحشتناک است.

این مصیبت را به امام عصر ارواحنافداه و نایب آن حضرت مقام معظم رهبری و حوزه های علمیه، خصوصاً مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تهران و فضلا و طلابی که در حلقه ارادتمندان ایشان بودند و از جلسات دلنشین و اثرگزار اخلاقی و عرقانی قرآنی ایشان عطش جانشان را فرو می کشاندند تسلیت عرض می کنم./966/د103/ب1

ارسال نظرات