۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۱
کد خبر: ۵۵۱۹۹۱
آيت الله نمازي:

رهبر معظم انقلاب يك تنه در مقابل استكبار ايستاده اند

نماينده ولي فقيه در كاشان گفت: رهبر مقتدر ايران اسلامي در برابر زياده خواهي ها و زياده طلبي های استكبار ايستاده اند؛ پيروزي نهايي از آن اسلام و جبهه حق بوده و اين وعده الهي در قرآن است.
آْيت الله نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، آیت الله نمازی دوشنبه شب در جمع مديران شهرستان كاشان با تبريك ميلاد با سعادت حضرت زينب(س)، گفت: رهبر معظم انقلاب تنها رهبر در جهان است كه يك تنه و با شجاعت در مقابل استكبار جهاني ايستاده است.   

وي با اشاره به اينكه رهبر معظم انقلاب براي ملت ايران يك نعمت، عظمت، جلال، جمال و كمالي است كه بايد قدر آن را دانست، افزود: رهبر مقتدر ايران اسلامي در برابر زياده خواهي ها، زياده طلبي ها و كشورگشايي استكبار ايستاده است و مطمئن باشيد، پيروزي نهايي از آن اسلام و جبهه حق است و اين وعده الهي در قرآن است. 

نماينده ولي فقيه در كاشان با تأكيد بر اينكه مردم ايران اسلامي شايسته چنين رهبري هستند، افزود: مردم متدين، متعهد، انقلابي و پا به ركاب ايران اسلامي بارها و در صحنه هاي مختلف با حضورشان در صحنه نشان داده اند، شايسته چنين رهبري هستند و خداوند را به خاطر اين نعمت بزرگي كه به ملت ايران عطا كرده است شكرگزار هستيم.

آيت الله نمازي با اشاره به اينكه پيوند و صميمتي كه امروز بين ملت ايران حاكم است قبل از انقلاب اسلامي وجود نداشت، اظهار داشت: از بركت انقلاب اسلامي ايران، امروز ملت ايران يك پارچه و متحد و منسجم هستند.

وي ادامه داد: هرچند دستگاه هاي جاسوسي دشمن تلاش مي‌كنند بين ملت ايران شكاف و اختلاف و تفرقه ايجاد كنند و با گروه بندي و جناح بندي هاي رايج راست و چپ به اهداف خود برسند، اما با هوشياري ملت و آگاهي نخبگان و هدايت هاي رهبري تمامي توطئه هاي دشمن طي چهل سال گذشته با مقاومت، ثبات قدم، ايثار و  فداكاري ملت خنثي و نقش برآب شده است.

نماينده ولي فقيه در كاشان يادآور شد: مردم شهرستان كاشان نيز در اغتشاشات اخير هوشياري و آگاهي خود را به منصه ظهور رسانيدند و وفاداري خود را به نظام و اسلام و انقلاب و به اهل بيت و ولي فقيه ثابت كردند.

آيت الله نمازي مردم را شايسته خدمات بيشتري دانست و از مسؤولان، مديران و دستگاه ها و نهادهاي اجرايي شهرستان درخواست كرد براي خدمات رساني و رفع مشكلات مردم تمام تلاش خود را به كار بسته و در اين راه اهتمام ويژه داشته باشند./1307/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات