۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۵۵۴۴۵۳
امام جمعه موقت كاشان:

راهپيمايي 22 بهمن نمايش اتحاد و همبستگي ملت ايران است

اما جمعه موقت كاشان حضور در راهپيمايي روز ۲۲ بهمن امسال را مهم تر از سالهاي گذشته خواند و گفت: حضور در راهپيمايي ۲۲ بهمن امسال اتحاد و همبستگي ملت ايران را براي دفاع از نظام و اسلام و انقلاب اسلامي ايران به نمايش خواهد گذاشت.
حجت الاسلام سيد محمد بني هاشمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، سيد محمد حسين بني هاشمي، جمعه شب در مراسم گراميداشت دهه مباركه فجر كه در مسجد سيد الشهدا ناجي آباد كاشان برگزار شد، نماز را در رأس همه عبادات خواند و گفت: احاديثي كه در باره نماز آمده است در باره هيچ عباداتي نيامده است و براي همين است  كه نماز روزانه چند نوبت اقامه مي شود.  

وي نماز را مهمترين وسيله براي نزديك شدن به خدا دانست و افزود: نماز مهمترين وسيله براي رسيدن به سعادت و كسب آمرزش، عبور از پل صراط و پاسخگويي شب اول قبر است و نماز داراي خير و بركات زيادي است و نبايد نماز در زندگي انسان كم رنگ باشد.

حجت الاسلام بني هاشمي در ادامه پيروزي انقلاب اسلامي را سبب پيشرفت و توسعه كشور درتمامي بخش هاي علمي و نظامي و فرهنگي و هسته اي خواند و افزود: قبل از پيروزي انقلاب اسلامي ايران و ملت ايران وابسته به استكبار جهاني بود اما امروز تمام پيشرفت هاي ايران اسلامي مديون جوانان دانشمند ايراني است كه چشم جهانيان را خيره كرده است.

امام جمعه موقت كاشان گفت: جوانهاي ايران اسلامي طي 8 سال دفاع مقدس كشور را با دست خالي حفظ كردند و نگذاشتند حتي يك وجب از خاك ايران اسلامي به اشغال دشمن باشد و تجربه 8 سال دفاع مقدس بود كه پيشرفت هاي نظامي ايران را به دنبال داشت و امروز موشك هاي نقطه زني را توليد مي كند كه تمام دنيا را  به وحشت انداخته است.

حجت الاسلام بني هاشمي ابراز کرد: اگر دولت مردان بيدار بودند برجام را با اين وضعيت تنظيم نمي كردند و قرار بود در برجام نخست صنايع هسته اي ايران نابود شود و در برجام دوم صنايع موشكي ايران نابود شود و براي همين است آمريكا اعلام كرده با امضاي برجام خطر را از اسرائيل دور كرده است.

وي افزود: دشمنان اسلام و نظام كه معتقد بودند عمر جمهوري اسلامي به يك دهه هم نخواهد رسيد، امروز انقلاب اسلامي چهار دهه را با افتخار و عزت و اقتدار پشت سر گذاشته است و روز به روز بر قدرت ايران اسلامي نيز افزوده مي شود و يا ادامه حيات خودش، آمريكا و مستكبرين جهان را طي چهل سال گذشته همواره تحقير كرده است.  

امام جمعه موقت كاشان با اشاره به اينكه اسرائيل از توافق هسته اي ايران خوشحال نبوده و اعلام كرده بود اسرائيل به تنهايي به ايران حمله خواهد كرد، گفت: امام راحل در ابتداي انقلاب اعلام كرد آمريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند و رهبر معظم انقلاب نيز امروز ضمن تأكيد بر اينكه آمريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند در پاسخ به تهديدات نتانياهو مي‌فرمايد، اگر غلطي از آنها سربزند ما تل آويل و حيفا را با خاك يكسان خواهيم كرد.  

حجت الاسلام بني هاشمي يادآور شد: برخي از موشكهاي جمهوري اسلامي ايران طي مدت 20 ثانيه در تل آويل به هدف خواهد خورد و اين درحالي است كه موشكهاي اسرائيل 8 دقيقه زمان مي برد تا به ايران برسد، اما به ايران نرسيده در هوا منهدم خواهد شد و اين افتخارات و خلاقيت‌هايي است كه جوانهاي ايران اسلامي رقم زده اند.

وي در ادامه حضور در راهپيمايي روز 22 بهمن امسال را مهم تر از سالهاي گذشته خواند و افزود: حضور در راهپيمايي 22 بهمن امسال اتحاد و همبستگي ملت ايران را براي دفاع از نظام و اسلام و انقلاب اسلامي ايران به نمايش خواهد گذاشت./1307/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات