۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۵۵۴۶۶۴
حجت‌الاسلام مصلحی:

مسؤولان باید جواب کم‌کاری خود را بدهند

وزیر سابق اطلاعات با تاکید براینکه مسؤولان باید جواب کم‌کاری خود را بدهند، گفت: مردم در انتظار تحقق بایدهایی هستند که مسؤولان مدام وعده می‌دهند.
حجت الاسلام و المسلمین مصلحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات، شب گذشته در مراسم جشن گرامیداشت دهه فجر که در آستان مقدس شیخ صدوق(ع) برگزار شد، گفت: دهه فجر امسال فجر فاطمی است.

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) الگو و مصداق بارز ولایتمداری است که به ما درس ولایتمداری می‌دهد.

حجت‌الاسلام مصلحی با بیان اینکه امروز دشمنان در فضای مجازی با هجمه‌های بسیار سنگین دست به قتل عام اعتقادی جوانان ما زده‌اند، ابراز کرد: ناامید ساختن دشمن از نظام و انقلاب حربه دشمن در فضای مجازی است.

وزیر سابق اطلاعات ادامه داد: دشمنان با استفاده از فضای مجازی تاریخ را زیر سوال می‌برند در حالی که تاریخ یک علوم انسانی است و از علوم بزرگ جهان به شمار می‌رود. امروز استکبار با بهره برداری از تاریخ علیه مردم جهان اقدامات خصمانه‌ای انجام می‌دهد تا از این طریق ثروت و اندیشه آنان را به یغما ببرد.

وی اضافه کرد: آنان خود معتقدند که تاریخ آینه آینده بشریت است، انسان هر تصمیمی می‌گیرد باید به تاریخ بنگرد انسان اگر به تاریخ توجه نکند نمی‌تواند برای آینده خود برنامه ریزی داشته باشد در حالی که دیگران را از تاریخ می‌ترسانند؛ قرآن نیز براساس تاریخ راه راست را به انسان نشان می‌دهد.

حجت‌الاسلام مصلحی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در فتنه 88 به مسائل تاریخی اشارات فراوانی داشتند، اظهار داشت: ایشان فرمودند: جنگ جبهه حق و باطل همیشه وجود داشته و خواهد داشت همچنین تاکید داشتند که ما با بررسی و مطالعه تاریخ دیگر اجازه نخواهیم داد بار دیگر کربلایی دیگر تکرار و سر امامی بالای نی برود.

وزیر سابق سابق با بیان اینکه اغشاشات اخیر که از سوی سلطنت طلبان و منافقان صورت گرفت که با حضور مردم توطئه آنان خنثی شد، گفت: جبهه ملی کسانی بودند در مقابل امام راحل ایستادند و حضرت امام نیز آنان را مرتد اعلام کرد همین گروه مرتد امروز به وزارت کشور نامه نوشته‌اند که ما می‌خواهیم تظاهرات اعتراض آمیز قانونی راه بیندازیم؛ مسؤولان باید به درخواست آنان جوابی قاطع بدهند، امروز کار ما به کجا رسیده‌ که آنان درخواست مجوز می‌کنند؟ مسؤولان باید باسخ این کم کاری را بدهند که چرا این حرکت‌ها همچنان ادامه دارد!

وی ادامه داد: امروز دشمنان می‌گویند ما با تحریم‌ها انقلاب اسلامی را به زانو درآوردیم متاسفانه برخی از مسؤولان داخلی هم این سخن را تکرار می‌کنند در حالی که اگر آنان انقلاب را به زانو درآورده‌اند پس چرا از موشک‌های ما هراس دارند چرا با انهدام یک هواپیمای آمریکایی در فراز آسمان‌ سوریه تصور می‌کنند ایران در این قضیه نقش داشته پس این همه ترس و واهمه استکبار غیر از آن است که آنان از اقتدار و قدرت ایران هراس دارند.

حجت‌الاسلام مصلحی با بیان اینکه مسؤولان کشور چه با انقلاب همراهی کنند و یا نکنند انقلاب در حال پیشروی است، گفت: امروز انقلاب ایران جوانان آمریکایی و اروپایی را تحت تاثیر قرار داده و این امر دشمن را به وحشت زده کرده است.

وی ادامه داد: دشمن با ایجاد داعش درصدد آن بود تا اسلام هراسی را در دنیا حاکم کند که در این طرح با شکست سنگینی روبرو شد. امروز آمریکا که خود را ابر قدرت و کدخدای جهان می‌داند در حالی که با دستگیر شدن چند کماندوی آمریکایی در خلیج فارس توسط جوانان شجاع و دلیر ایران جهان اشک بزدل بودن آنان را مشاهده کردند.

وزیر سابق اطلاعات بیان داشت: امروز دشمنان با سرمایه گذاری‌های هنگفتی که انجام می‌دهند درصدد زمین گیر کردن ما در پیچی که رهبری به آن اشاره داشتند، هستند ولی کور خوانده‌اند. تجمعات اعتراض آمیز مردم که مطالبات به حق آنان از مسؤولان بود نشان داد که مردم منتظر هستند آن بایدهایی که مسؤولان مدام می‌گویند باید چنین بشود عملی شود و امروز 5 سال از عمر این دولت می‌گذرد بنابراین پس از گذشت این سالها همه مشکلات را به دولت‌های قبلی گره بزنند مردم را قانع نخواهد کرد./813/پ203/ب1

ارسال نظرات