۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۵۵۴۸۷۷

قدردانی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی از حضور تماشایی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پیامی از حضور تماشایی ملت انقلابی و شهید پرور استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه قدردانی کرد.
امام جمعه ارومیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در پیامی از حضور تماشایی ملت انقلابی و شهید پرور استان آذربایجان غربی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه قدردانی کرد.

متن پیام  به شرح زیر است:

بسمه تعالی

آفرین بر ملت راست قامتی که با حضور باشکوه خود اتفاق دیگری بر دفتر تارخ انقلاب رقم زدند که برکات آن بر سر ملت غیور ایران نازل خواهد شد.

بیست و دوم بهمنی تماشایی که با ندای رهبر فرزانه انقلاب و نقش آفرینی شما نیک اندیشان ترسیم شد تا آذین بخش دلهای انقلابی امت اسلامی باشد.

دوباره غنچه های بصیرت و ایستادگی با گشایش خود زیبایی دل انگیز و وصف ناپذیری بر جامعه بخشید تا دوستان امیدوار و دشمنان مایوس تر شوند.

قدمهایی که علیرغم فشارهای اقتصادی و نارسایی های موجود در رکاب ولی امر مسلمین جهان مدظله العالی پای در عرصه گذاشتند تا انقلاب به دستان نااهلان و نامحرمان نیفتد.

امروز نشان دادید که باید ایستاد و پای درخت تناور انقلاب جان نثاری کرد تا تاریخ به قضاوت بنشیند و نظاره گر مردان و زنان دلیری باشد که عهد خود نشکسته اند.

حضور بی سابقه ملت آذربایجان غربی همچون سایر استانهای ایران با آمیختگی زیبای قومی و مذهبی در شهرهای استان ستودنی است.

اینجانب ضمن تقدیر از شما ملت قهرمان مسئولان را به خدمتگزاری بیشتر دعوت نموده و عرض می کنم به فرموده رهبر معظه انقلاب باید بکوشیم از مردم عقب نمانیم و با روحیه انقلابی و جهادی نقصان ها را بر طرف نماییم./۹۳۶/د103/ب1

والسلام علی عبادالله الصالحین
سید مهدی قریشی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه

ارسال نظرات